Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Šarvuotieji jūrgaidžiai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Peristediidae
Slender searobin ( Peristedion gracile ).jpg
Gargariscus prionocephalus.jpg
Satyrichthys rieffeli.jpg

Šarvuotieji jūrgaidžiai - Peristediidae Nelson, 1994, skorpenžuvių (Scorpaeniformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitę tropikinių vandenų gelmėse.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (2), Australija (10), Barbadosas (5), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (4), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (2), Filipinai (12), Gabonas (1), Gana (1), Graikija (1), Gvinėja (1), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (13), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (2), Izraelis (1), Jamaika (1), Japonija (14), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (20), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (3), Kinija (6), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Marokas (1), Mauritanija (3), Meksika (6), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (7), Nigerija (1), Nikaragva (1), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (5), Portugalija (1), Prancūzija (10), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Surinamas (5), Taivanas (14), Tanzanija (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Vanuatu (5), Venesuela (2), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (2), Šri Lanka (1)..

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 35 šeimos  
   
  Būrys
Skorpenžuvės
(Scorpaeniformes)
   
        45 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Šarvuotieji jūrgaidžiai
(Peristediidae)
  5 gentys  
         
  dar 40 būriai  

Išnašos Redaguoti