Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Žakaniniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Jacanidae
Irediparra gallinacea1.jpg
Actophilornis africana Vienna2008.jpg
Pheasant-tailed Jacana (Hydrophasianus chirurgus) in Hyderabad W IMG 8376.jpg

Žakaniniai - Jacanidae C.L. Brehm, 1831, sėjikinių paukščių (Charadriiformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Kojos ir pirštai ilgi. Ilgi pirštai padeda žakanoms paskirstyti kūno svorį, todėl lengvai vaikšto plūduriuojančiais augalų lapais. Sparnų priekiniame krašte yra po ryškų pentiną.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Argentina (2), Australija (1), Belizas (2), Beninas (1), Bolivija (2), Botsvana (2), Brazilija (2), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (2), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (2), Gambija (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (3), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kambodža (2), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Laosas (1), Lesotas (1), Madagaskaras (1), Malavis (2), Meksika (2), Mianmaras (2), Mozambikas (2), Namibija (1), Nepalas (2), Nigeris (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Prancūzijos Gviana (2), Salvadoras (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sudanas (1), Surinamas (2), Svazilandas (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Uganda (2), Urugvajus (1), Venesuela (2), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (2), Zimbabvė (2), Čilė (1), Šri Lanka (1). 

Gentys Redaguoti

Šeimoje 6 gentys (8 rūšys):

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
   
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
   
        8 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Žakaniniai
(Jacanidae)
  6 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti