Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Žalčiagalviniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Anhingidae
Anhinga anhinga - Hilton Head.jpg
Darter I2m IMG 8574.jpg

Žalčiagalviniai - Anhingidae Reichenbach, 1849, irklakojinių paukščių (Pelecaniformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Panašūs į kormoranus, bet turi laibesnį liemenį, ilgesnį ir labiau lankstų kaklą bei tiesų snapą.

Biologija Redaguoti

Gyvena prie gėlųjų vandenų, puikiai nardo.

Mityba Redaguoti

Minta žuvis.

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Antarktida (1), Argentina (1), Australija (3), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bolivija (1), Botsvana (2), Brazilija (1), Burundis (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (2), Filipinai (2), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (2), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (3), Jamaika (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Laosas (1), Lesotas (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Malavis (2), Malis (2), Mauritanija (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (1), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Siera Leonė (2), Sirija (2), Somalis (1), Sudanas (2), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Uganda (2), Urugvajus (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Zambija (2), Zimbabvė (2), Šri Lanka (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Gentys Redaguoti

Šeimoje viena gentis - žalčiagalviai Anhinga Brisson, 1760 ir 4 rūšys.

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Irklakojiniai paukščiai
(Pelecaniformes)
   
        4 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Žalčiagalviniai
(Anhingidae)
  1 Gentis
Žalčiagalviai
(Anhinga)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti