FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Acacia
Acacia branches Taub63
Acacia acuminata
Acacia crassicarpa
Acacia mellifera

Akacija - Acacia P. Mill., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Fabales) eilės (Leguminosae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (5), Angilija (6), Argentina (34), Aruba (1), Australija (947), Austrija (3), Azerbaidžanas (1), Bahamai (4), Bangladešas (1), Belizas (11), Beninas (14), Bisau Gvinėja (4), Bolivija (41), Botsvana (28), Brazilija (61), Britų Mergelių salos (5), Brunėjus (1), Burkina Fasas (18), Burundis (15), Centrinės Afrikos Respublika (6), Dominika (2), Dominikos Respublika (11), Dramblio Kaulo Krantas (12), Džibutis (4), Egiptas (7), Ekvadoras (29), Eritrėja (12), Etiopija (46), Fidžis (6), Filipinai (16), Gabonas (5), Gajana (5), Gana (14), Graikija (1), Gruzija (2), Gvadelupa (2), Gvatemala (20), Gvinėja (5), Haitis (3), Hondūras (14), Honkongas (1), Indija (28), Indonezija (22), Iranas (1), Ispanija (33), Italija (5), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (6), Jamaika (6), Japonija (14), Jemenas (14), Jungtinė Karalystė (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (187), Kambodža (4), Kamerūnas (14), Kataras (3), Kenija (44), Kinija (20), Kipras (1), Kiribatis (1), Kolumbija (32), Komorai (2), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (23), Kosta Rika (20), Kroatija (1), Kuba (19), Kuko Salos (6), Laosas (4), Libanas (3), Liberija (2), Madagaskaras (34), Majotas (2), Malaizija (3), Malavis (22), Malis (16), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (16), Mauricijus (2), Mauritanija (7), Meksika (108), Mianmaras (4), Mikronezija (3), Montseratas (1), Mozambikas (35), Namibija (24), Naujoji Kaledonija (8), Naujoji Zelandija (52), Nepalas (5), Nigerija (17), Nigeris (11), Nikaragva (12), Norfolkas (3), Nyderlandai (3), Nyderlandų Antilai (4), Omanas (9), Pakistanas (3), Panama (12), Papua Naujoji Gvinėja (21), Paragvajus (24), Peru (27), Pietų Afrikos Respublika (59), Portugalija (18), Prancūzija (15), Prancūzijos Gviana (5), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (7), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (3), Ruanda (13), Saliamono Salos (4), Salvadoras (11), Samoa (4), Saudo Arabija (11), Senegalas (16), Sent Kitsas ir Nevis (2), Siera Leonė (2), Singapūras (2), Sirija (1), Somalis (33), Sudanas (18), Surinamas (2), Svazilandas (1), Tailandas (15), Taivanas (10), Tanzanija (54), Terksas ir Kaikosas (2), Togas (7), Tonga (1), Tunisas (9), Uganda (29), Urugvajus (2), Vanuatu (3), Venesuela (19), Vietnamas (2), Vokietija (26), Zambija (22), Zimbabvė (33), Čadas (6), Čilė (10), Šri Lanka (17), Šv. Elenos sala (3), Švedija (5), Žaliasis Kyšulys (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (4), Nykstantys (3), Pažeidžiami (13), Beveik nykstantys (12), Nekeliantys susirūpinimo (5), Trūksta duomenų (1).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Pupiečiai
(Fabales)
  Šeima
(Leguminosae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Akacija
(Acacia)
  71 rūšis
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti

Šablonas:Galerija