FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aleurites
Starr 070215-4556 Aleurites moluccana
Aleurites

Tungamedis - Aleurites J.R., G. Forst., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Euphorbiales) eilės (Euphorbiaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (2), Beninas (1), Brazilija (1), Brunėjus (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Guamas (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Martinika (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Niujė (1), Nyderlandai (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pitkerno salos (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Singapūras (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Uganda (1), Vanuatu (1), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Aleurites moluccana L., Willd., 1805
  2.  ? Aleurites rockinghamensis Baill., P.I.Forst., 1996

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      2 rūšys
  Eilė
Karpažoliečiai
(Euphorbiales)
    Gentis
Tungamedis
(Aleurites)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Euphorbiaceae)

  dar 66 eilės   dar 70 genčių  

Išnašos Redaguoti