Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Altolamprologus

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Altolamprologus
Altolamprologus calvus 1862.jpg
Altolamprologus compressiceps 1865.jpg

Altolamprologus Poll, 1986, daugiaspalvių ešeržuvų (Cichlidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

Lengvai atskiriamos nuo joms giminingų Neolamprologus genties rūšių, nes jų kūnas ir nugarinis pelekas aukštesni. Dėl tokios peleko išvaizdos Altolamprologus genties rūšys atrodo žymiai tvirtesnio sudėjimo ir plėšresnės. Patinai 12–13 cm ilgio, patelės mažesnės.

Biologija Redaguoti

Ikrus slepia mažose skylutėse.

Mityba Redaguoti

Grobį gaudo siauruose plyšiuose, įtrūkimuose.

Paplitimas Redaguoti

Paplitusios Tanganikos ežere, 10–12 m gylyje.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Burundis (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Tanzanija (1), Zambija (2)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Axelrod, H.R., 1993. The most complete colored lexicon of cichlids. T.F.H. Publications, Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Eschmeyer, William N.: Genera of Recent Fishes. California Academy of Sciences. San Francisco, Califòrnia, Estats Units. iii + 697. ISBN 0-940228-23-8. Any 1990.
  • Goldstein, R.J.: Cichlids of the world.T.F.H. Publications Inc. Neptune City, Nova Jersey, Estats Units. Any 1988.
  • Konings, A., 1990. Ad Konings's book of cichlids and all the other fishes of Lake Malawi. T.F.H. Publications, Inc., Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Konings, A. 2001. Malawi Cichlids in their natural habitat. Cichlid Press, Estats Units. 3a. edició.
  • Ribbink, A. 1991. Distribution and Ecology of the Cichlids of the African Great Lakes. pp. 36–59 a M. Keenleyside, ed. Cichlid Fishes: Behavior, Ecology and Evolution. Londres, Gran Bretanya: Chapman and Hall.
  • Römer U.: Cichliden Atlas, Bd. 1. Melle. 1311 p. Any 1998.
  • Snoeks, J. & M. Hanssens 2004: Identification guidelines to other non-mbuna. pp. 266–310 a: Snoeks, J. (ed). The cichlid diversity of Lake Malawi/Nyasa/Niassa: identification, distribution and taxonomy. Cichlid Press, El Paso, Texas, Estats Units. 1-360.
  • Bailly, N. (2010). Altolamprologus. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Poll, M. 1986: Classification des Cichlidae du lac Tanganika. Tribus, genres et especes. Mémories de la Classe des Sciences. Series: Collection in-8° / Académie Royale de Belgique, 45 (2): 1-163.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Altolamprologus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Daugiaspalvės ešeržuvės
(Cichlidae)

  dar 45 būriai   dar 214 genčių  

Išnašos Redaguoti