Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Auksuotieji tilvikai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Rostratulidae
Greater Painted-snipe (Female) I2 IMG 9272.jpg
Australian Painted-Snipe female Nov02.JPG

Auksuotieji tilvikai - Rostratulidae Ridgway, 1919, sėjikinių paukščių (Charadriiformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Aktyvūs prietemoje ar naktį. Gyvena pelkėse, nedideliuose vandens telkiniuose pavieniui arba nedidelėmis grupėmis. Savo snapu apieško dumblą.

Mityba Redaguoti

Minta vabzdžiais, kirmėlėmis, moliuskais ir kitais bestuburiais.

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Argentina (1), Australija (2), Botsvana (1), Brazilija (1), Egiptas (1), Etiopija (1), Filipinai (1), Gambija (1), Gana (1), Honkongas (1), Indija (1), Indonezija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Malavis (1), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Pakistanas (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Uganda (1), Vietnamas (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Čilė (1), Šri Lanka (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (2).

Gentys Redaguoti

Šeimoje 2 gentys (3 rūšys):

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
   
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
   
        3 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Auksuotieji tilvikai
(Rostratulidae)
  2 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti