Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Baltadryžiai juliai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Stethojulis
StethojulisStrigiventer.png
Stethojulis albovittata.jpg

Baltadryžiai juliai - Stethojulis (Günther, 1861), lūpažuvinių (Labridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Gentyje 10 rūšių.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (6), Australija (8), Egiptas (4), Ekvadoras (1), Eritrėja (3), Etiopija (2), Fidžis (8), Filipinai (14), Gibraltaras (1), Guamas (4), Honkongas (2), Indija (5), Indijos Vandenyno Britų Sritis (4), Indonezija (8), Izraelis (3), JAV mažosios salos (2), Japonija (11), Jemenas (1), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kenija (4), Kinija (4), Kiribatis (7), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (3), Kosta Rika (2), Kuko Salos (3), Kuveitas (1), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Maršalo salos (7), Mauricijus (4), Mikronezija (6), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (5), Omanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (5), Pitkerno salos (1), Prancūzija (6), Prancūzijos Polinezija (6), Reunjonas (3), Saliamono Salos (4), Samoa (9), Saudo Arabija (2), Seišeliai (5), Singapūras (2), Somalis (1), Sudanas (3), Tailandas (3), Taivanas (9), Tanzanija (5), Tokelau (1), Tonga (3), Tuvalu (1), Vanuatu (4), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (2), Zambija (1), Šri Lanka (4)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Rafinesque C. S. 1810. Caratteri di alcuni nuovi generi e nuove specie di animali e piante della sicilia, con varie osservazioni sopra i medisimi. (Part 1 involves fishes, pp. [i-iv] 3-69 [70 blank], Part 2 with slightly different title, pp. ia-iva + 71-105 [106 blank]). Caratteri.
  • Helmut Debelius, Rudie H. Kuiter: Lippfische. Ulmer Verlag, Stuttgart 2002, ISBN 3-8001-3973-1
  • E. Lieske, R.F. Myers: Korallenfische der Welt, Jahr Verlag, 1994, ISBN 3-86132-112-2

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      ? rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Baltadryžiai juliai
(Stethojulis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Lūpažuvinės
(Labridae)

Išnašos Redaguoti