Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Baltieji garniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Egretta
Bristol.zoo.little.egret.2.arp.jpg
Little Blue Heron 9798.jpg
Egretta rufescens1.jpg

Baltieji garniai - Egretta Forster, 1817, garninių (Ardeidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Lizdus suka kolonijomis, dažnai kaimynystėje su kitais pelkių paukščiais.

Mityba Redaguoti

Gaudo žuvis, vabzdžius, varliagyvius.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę tropinio ir subtropinio klimato zonose.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Albanija (1), Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Angilija (3), Angola (1), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (4), Argentina (2), Aruba (3), Australija (2), Austrija (2), Bahamai (3), Barbadosas (4), Belizas (3), Beninas (2), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Botsvana (3), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (3), Bulgarija (1), Danija (1), Dominika (3), Dominikos Respublika (3), Egiptas (2), Ekvadoras (4), Estija (1), Etiopija (2), Fidžis (1), Filipinai (3), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (1), Gajana (3), Gambija (3), Graikija (1), Grenada (3), Guamas (1), Gvadelupa (4), Gvatemala (3), Gvinėja (2), Haitis (3), Hondūras (3), Honkongas (2), Indija (6), Indonezija (3), Irakas (1), Iranas (2), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (3), JAV mažosios salos (1), Jamaika (3), Japonija (3), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (3), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kanada (5), Kazachija (1), Kenija (3), Kinija (3), Kipras (1), Kiribatis (1), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kroatija (1), Kuba (3), Kuko Salos (1), Kuveitas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Liberija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (3), Malavis (2), Malta (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (2), Martinika (2), Maršalo salos (1), Mauritanija (2), Meksika (4), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (1), Nikaragva (3), Niujė (1), Norvegija (1), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (3), Omanas (1), Pakistanas (2), Palestina (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (3), Portugalija (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (2), Rumunija (1), Rusija (1), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (3), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (5), Sent Vinsentas ir Grenadinai (3), Serbija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (3), Sirija (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (3), Svazilandas (2), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (4), Terksas ir Kaikosas (3), Tokelau (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (4), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (2), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (3), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (2), Zambija (3), Zimbabvė (3), Čilė (4), Šri Lanka (2), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (2), Nekeliantys susirūpinimo (7).

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Egretta gularis Bosc, 1792
  2.  ? Egretta garzetta Linnaeus, 1766

Literatūra Redaguoti

  • Walther B. A, Jones P. J. 2008. Family Oriolidae (Old World orioles). In del Hoyo J., Elliott A., Christie D., eds. Vol. 13. Handbook of the birds of the world. — Barcelona: Lynx Edicions, 2008

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
      7-14 rūšių
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Baltieji garniai
(Egretta)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 27 būriai   dar apie 17 genčių  

Išnašos Redaguoti

  • Egretta. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.