FANDOM

Botsvana
Flag of Botswana
LocationBotswana
Vietininkas Botsvanoje
Angliškai Botswana
Vokiškai Botsuana
Prancūziškai Botswana
Rusiškai Ботсвана

Botsvana – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Botsvanoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
21
  • 100px|link=Ilgapelekis tilapinis karšiukas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilgapelekis tilapinis karšiukas</td><td class="smwtype_str">Serranochromis longimanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
301
  • 100px|link=Acrachne racemosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrachne racemosa</td><td class="smwtype_str">Acrachne racemosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
851
  • 100px|link=Abutilon angulatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon angulatum</td><td class="smwtype_str">Abutilon angulatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
547
  • 100px|link=Acridotheres tristis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridotheres tristis</td><td class="smwtype_str">Acridotheres tristis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
2
  • 100px|link=Natriciteres olivacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Natriciteres olivacea</td><td class="smwtype_str">Natriciteres olivacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
4
  • 100px|link=Clarias ngamensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clarias ngamensis</td><td class="smwtype_str">Clarias ngamensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Botsvanoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Salvino prionas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salvino prionas</td><td class="smwtype_str">Pachyptila salvini</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
24
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Phoeniconaias minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoeniconaias minor</td><td class="smwtype_str">Phoeniconaias minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
39
  • 100px|link=Afrikinis gandrėnas, Yellow-billed Storks, Lake Manyara, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis gandrėnas</td><td class="smwtype_str">Mycteria ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
17
  • 100px|link=Centropus bengalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centropus bengalensis</td><td class="smwtype_str">Centropus bengalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Akuotasis savaninis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akuotasis savaninis genys</td><td class="smwtype_str">Dendropicos namaquus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
20
  • 100px|link=Amaurornis flavirostra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaurornis flavirostra</td><td class="smwtype_str">Amaurornis flavirostra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Afrikinis kormoranas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax africanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Afrikinis žaliasis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis žaliasis karvelis</td><td class="smwtype_str">Treron calvus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Paprastasis mažasis kragas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis mažasis kragas</td><td class="smwtype_str">Tachybaptus ruficollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Caprimulgus europaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus europaeus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus europaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Geltonpetė ilgasparnė papūga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonpetė ilgasparnė papūga</td><td class="smwtype_str">Poicephalus meyeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Peliniai paukščiai
Peliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Colius colius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Colius colius</td><td class="smwtype_str">Colius colius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
11
  • 100px|link=Asio capensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asio capensis</td><td class="smwtype_str">Asio capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ragasnapiniai paukščiai
Ragasnapiniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Dūdinis ragasnapis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dūdinis ragasnapis</td><td class="smwtype_str">Bycanistes bucinator</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
49
  • 100px|link=Afrikinis ausuotasis grifas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis ausuotasis grifas</td><td class="smwtype_str">Torgos tracheliotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
2
  • 100px|link=Natriciteres olivacea
  • pilnas sąrašas
Strutiniai paukščiai
Strutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Strutis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Strutis</td><td class="smwtype_str">Struthio camelus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
55
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Turakiniai paukščiai
Turakiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Corythaixoides concolor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corythaixoides concolor</td><td class="smwtype_str">Corythaixoides concolor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Keninė patarška
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Keninė patarška</td><td class="smwtype_str">Guttera pucherani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Afrikinis palminis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis palminis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Cypsiurus parvus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės836
1
  • 100px|link=Clarias ngamensis
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
21
  • 100px|link=Afrikinis miškinis tulžys mažylis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis miškinis tulžys mažylis</td><td class="smwtype_str">Ceyx pictus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
242
  • 100px|link=Acridotheres tristis
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
14
  • 100px|link=Afrikinė kryklė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinė kryklė</td><td class="smwtype_str">Anas capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Botsvanoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Argemone mexicana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argemone mexicana</td><td class="smwtype_str">Argemone mexicana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
3
  • 100px|link=Elatine triandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Elatine triandra</td><td class="smwtype_str">Elatine triandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
2
  • 100px|link=Hyphaene petersiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyphaene petersiana</td><td class="smwtype_str">Hyphaene petersiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Wolffiella repanda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Wolffiella repanda</td><td class="smwtype_str">Wolffiella repanda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
47
  • 100px|link=Arctotis arctotoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctotis arctotoides</td><td class="smwtype_str">Arctotis arctotoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
7
  • 100px|link=Cleome angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome angustifolia</td><td class="smwtype_str">Cleome angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
67
  • 100px|link=Alectra bainesii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alectra bainesii</td><td class="smwtype_str">Alectra bainesii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
1
  • 100px|link=Tillandsia myosura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tillandsia myosura</td><td class="smwtype_str">Tillandsia myosura</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
33
  • 100px|link=Benthamiella chubutensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Benthamiella chubutensis</td><td class="smwtype_str">Benthamiella chubutensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
50
  • 100px|link=Abutilon angulatum
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
16
  • 100px|link=Celtis africana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celtis africana</td><td class="smwtype_str">Celtis africana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
4
  • 100px|link=Alisma plantago-aquatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alisma plantago-aquatica</td><td class="smwtype_str">Alisma plantago-aquatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
8
  • 100px|link=Diospyros lycioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diospyros lycioides</td><td class="smwtype_str">Diospyros lycioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Eriocaulales
Eriocaulales0
3
  • 100px|link=Eriocaulon abyssinicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriocaulon abyssinicum</td><td class="smwtype_str">Eriocaulon abyssinicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
25
  • 100px|link=Alchemilla baltica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alchemilla baltica</td><td class="smwtype_str">Alchemilla baltica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
12
  • 100px|link=Ansellia africana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ansellia africana</td><td class="smwtype_str">Ansellia africana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
34
  • 100px|link=Adenium oleifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenium oleifolium</td><td class="smwtype_str">Adenium oleifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
5
  • 100px|link=Flacourtia indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Flacourtia indica</td><td class="smwtype_str">Flacourtia indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
55
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
11
  • 100px|link=Boscia albitrunca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boscia albitrunca</td><td class="smwtype_str">Boscia albitrunca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
43
  • 100px|link=Acalypha glabrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha glabrata</td><td class="smwtype_str">Acalypha glabrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
2
  • 100px|link=Wahlenbergia banksiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Wahlenbergia banksiana</td><td class="smwtype_str">Wahlenbergia banksiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
9
  • 100px|link=Commelina africana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina africana</td><td class="smwtype_str">Commelina africana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
42
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
1
  • 100px|link=Erythroxylum zambesiacum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erythroxylum zambesiacum</td><td class="smwtype_str">Erythroxylum zambesiacum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lūgniečiai
Lūgniečiai0
4
  • 100px|link=Brasenia schreberi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brasenia schreberi</td><td class="smwtype_str">Brasenia schreberi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
3
  • 100px|link=Artabotrys brachypetalus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artabotrys brachypetalus</td><td class="smwtype_str">Artabotrys brachypetalus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
25
  • 100px|link=Ammannia prieuriana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammannia prieuriana</td><td class="smwtype_str">Ammannia prieuriana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
34
  • 100px|link=Acronychia crassipetala
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acronychia crassipetala</td><td class="smwtype_str">Acronychia crassipetala</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
25
  • 100px|link=Acanthosicyos naudinianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthosicyos naudinianus</td><td class="smwtype_str">Acanthosicyos naudinianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
38
  • 100px|link=Acrotome inflata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrotome inflata</td><td class="smwtype_str">Acrotome inflata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
1
  • 100px|link=Plumbago zeylanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plumbago zeylanica</td><td class="smwtype_str">Plumbago zeylanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Podostemales
Podostemales0
1
  • 100px|link=Tristicha trifaria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tristicha trifaria</td><td class="smwtype_str">Tristicha trifaria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Proteales
Proteales0
3
  • 100px|link=Faurea argentea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Faurea argentea</td><td class="smwtype_str">Faurea argentea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
146
  • 100px|link=Acacia arenaria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia arenaria</td><td class="smwtype_str">Acacia arenaria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
10
  • 100px|link=Badiera penaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Badiera penaea</td><td class="smwtype_str">Badiera penaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
5
  • 100px|link=Androsace geraniifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace geraniifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace geraniifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
79
  • 100px|link=Anthospermum rigidum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthospermum rigidum</td><td class="smwtype_str">Anthospermum rigidum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
10
  • 100px|link=Calopsis membranacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calopsis membranacea</td><td class="smwtype_str">Calopsis membranacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
2
  • 100px|link=Cassipourea hiotou
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassipourea hiotou</td><td class="smwtype_str">Cassipourea hiotou</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
10
  • 100px|link=Calligonum alatiforme
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calligonum alatiforme</td><td class="smwtype_str">Calligonum alatiforme</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
9
  • 100px|link=Anethum graveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anethum graveolens</td><td class="smwtype_str">Anethum graveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
12
  • 100px|link=Agelanthus lugardii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agelanthus lugardii</td><td class="smwtype_str">Agelanthus lugardii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
6
  • 100px|link=Gymnosporia heterophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnosporia heterophylla</td><td class="smwtype_str">Gymnosporia heterophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
3
  • 100px|link=Monsonia angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Monsonia angustifolia</td><td class="smwtype_str">Monsonia angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sotvariečiai
Sotvariečiai0
1
  • 100px|link=Morella serrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Morella serrata</td><td class="smwtype_str">Morella serrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
216
  • 100px|link=Acrachne racemosa
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
15
  • 100px|link=Aconitum bucovinense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum bucovinense</td><td class="smwtype_str">Aconitum bucovinense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
11
  • 100px|link=Ampelocissus obtusata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ampelocissus obtusata</td><td class="smwtype_str">Ampelocissus obtusata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
1
  • 100px|link=Typha capensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Typha capensis</td><td class="smwtype_str">Typha capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.