FANDOM

Brunėjus
Flag of Brunei
LocationBrunei
Vietininkas Brunėjuje
Angliškai Brunei
Vokiškai Brunei
Prancūziškai Brunei
Rusiškai Бруней

Brunėjus – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Brunėjuje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
8
  • 100px|link=Baltasis baramundis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis baramundis</td><td class="smwtype_str">Lates calcarifer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
318
  • 100px|link=Acriopsis densiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acriopsis densiflora</td><td class="smwtype_str">Acriopsis densiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
683
  • 100px|link=Acacia mangium, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia mangium</td><td class="smwtype_str">Acacia mangium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
36
  • 100px|link=Aegithina tiphia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegithina tiphia</td><td class="smwtype_str">Aegithina tiphia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
4
  • 100px|link=Conus achatinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus achatinus</td><td class="smwtype_str">Conus achatinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Himantura gerrardi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Himantura gerrardi</td><td class="smwtype_str">Himantura gerrardi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ropliai
Ropliai120
2
  • 100px|link=Acrochordus granulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrochordus granulatus</td><td class="smwtype_str">Acrochordus granulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
111
  • 100px|link=Acentrogobius janthinopterus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acentrogobius janthinopterus</td><td class="smwtype_str">Acentrogobius janthinopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Brunėjuje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
5
  • 100px|link=Neostethus bicornis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neostethus bicornis</td><td class="smwtype_str">Neostethus bicornis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Sirembo imberbis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sirembo imberbis</td><td class="smwtype_str">Sirembo imberbis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Turritella terebra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Turritella terebra</td><td class="smwtype_str">Turritella terebra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Elopiformes
Elopiformes2
1
  • 100px|link=Megalops cyprinoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Megalops cyprinoides</td><td class="smwtype_str">Megalops cyprinoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
77
  • 100px|link=Acentrogobius janthinopterus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Ixobrychus sinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ixobrychus sinensis</td><td class="smwtype_str">Ixobrychus sinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Gelsvasis dryžasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gelsvasis dryžasis genys</td><td class="smwtype_str">Meiglyptes tristis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Amaurornis phoenicurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaurornis phoenicurus</td><td class="smwtype_str">Amaurornis phoenicurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Raudonveidis karvelis vaislesys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Raudonveidis karvelis vaislesys</td><td class="smwtype_str">Ptilinopus jambu</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
1
  • 100px|link=Liza subviridis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Liza subviridis</td><td class="smwtype_str">Liza subviridis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
3
  • 100px|link=Conus achatinus
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastoji kaboklė, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji kaboklė</td><td class="smwtype_str">Loriculus galgulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Brachypleura novaezeelandiae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brachypleura novaezeelandiae</td><td class="smwtype_str">Brachypleura novaezeelandiae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
8
  • 100px|link=Arothron immaculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron immaculatus</td><td class="smwtype_str">Arothron immaculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
1
  • 100px|link=Himantura gerrardi
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
4
  • 100px|link=Setipinna melanochir
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Setipinna melanochir</td><td class="smwtype_str">Setipinna melanochir</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
5
  • 100px|link=Elates ransonnetii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Elates ransonnetii</td><td class="smwtype_str">Elates ransonnetii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
2
  • 100px|link=Acrochordus granulatus
  • pilnas sąrašas
Synbranchiformes
Synbranchiformes76
1
  • 100px|link=Monopterus albus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Monopterus albus</td><td class="smwtype_str">Monopterus albus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Microphis brachyurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Microphis brachyurus</td><td class="smwtype_str">Microphis brachyurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Gallinago megala
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gallinago megala</td><td class="smwtype_str">Gallinago megala</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kuoduotoji lofura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kuoduotoji lofura</td><td class="smwtype_str">Lophura ignita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
1
  • 100px|link=Hemirhamphodon kuekenthali
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hemirhamphodon kuekenthali</td><td class="smwtype_str">Hemirhamphodon kuekenthali</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Apus nipalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apus nipalensis</td><td class="smwtype_str">Apus nipalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės836
11
  • 100px|link=Arius maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arius maculatus</td><td class="smwtype_str">Arius maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Mėlynausis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynausis tulžys</td><td class="smwtype_str">Alcedo meninting</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
22
  • 100px|link=Aegithina tiphia
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Brunėjuje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
40
  • 100px|link=Adinandra collina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adinandra collina</td><td class="smwtype_str">Adinandra collina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
91
  • 100px|link=Areca arundinacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Areca arundinacea</td><td class="smwtype_str">Areca arundinacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
26
  • 100px|link=Alocasia longiloba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alocasia longiloba</td><td class="smwtype_str">Alocasia longiloba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
5
  • 100px|link=Blumea balsamifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Blumea balsamifera</td><td class="smwtype_str">Blumea balsamifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
17
  • 100px|link=Aeschynanthus albidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aeschynanthus albidus</td><td class="smwtype_str">Aeschynanthus albidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
2
  • 100px|link=Ipomoea mauritiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ipomoea mauritiana</td><td class="smwtype_str">Ipomoea mauritiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
22
  • 100px|link=Brownlowia argentata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brownlowia argentata</td><td class="smwtype_str">Brownlowia argentata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
29
  • 100px|link=Antiaris toxicaria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antiaris toxicaria</td><td class="smwtype_str">Antiaris toxicaria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
8
  • 100px|link=Chrysophyllum boivinianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysophyllum boivinianum</td><td class="smwtype_str">Chrysophyllum boivinianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
15
  • 100px|link=Anisophyllea corneri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anisophyllea corneri</td><td class="smwtype_str">Anisophyllea corneri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
104
  • 100px|link=Acriopsis densiflora
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
25
  • 100px|link=Alstonia macrophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alstonia macrophylla</td><td class="smwtype_str">Alstonia macrophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Flacourtia rukam
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Flacourtia rukam</td><td class="smwtype_str">Flacourtia rukam</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Amaranthus viridis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaranthus viridis</td><td class="smwtype_str">Amaranthus viridis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Brookea tomentosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brookea tomentosa</td><td class="smwtype_str">Brookea tomentosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
41
  • 100px|link=Alpinia aquatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alpinia aquatica</td><td class="smwtype_str">Alpinia aquatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
143
  • 100px|link=Actephila excelsa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actephila excelsa</td><td class="smwtype_str">Actephila excelsa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
2
  • 100px|link=Aristolochia foveolata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia foveolata</td><td class="smwtype_str">Aristolochia foveolata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
1
  • 100px|link=Hippobroma longiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippobroma longiflora</td><td class="smwtype_str">Hippobroma longiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
2
  • 100px|link=Amischotolype sphagnorrhiza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amischotolype sphagnorrhiza</td><td class="smwtype_str">Amischotolype sphagnorrhiza</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
14
  • 100px|link=Actinodaphne glomerata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actinodaphne glomerata</td><td class="smwtype_str">Actinodaphne glomerata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lecythidales
Lecythidales0
1
  • 100px|link=Barringtonia sarcostachys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barringtonia sarcostachys</td><td class="smwtype_str">Barringtonia sarcostachys</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
3
  • 100px|link=Dracaena angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dracaena angustifolia</td><td class="smwtype_str">Dracaena angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
3
  • 100px|link=Indorouchera griffithiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Indorouchera griffithiana</td><td class="smwtype_str">Indorouchera griffithiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lūgniečiai
Lūgniečiai0
1
  • 100px|link=Nymphaea pubescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nymphaea pubescens</td><td class="smwtype_str">Nymphaea pubescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
41
  • 100px|link=Anaxagorea borneensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anaxagorea borneensis</td><td class="smwtype_str">Anaxagorea borneensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
21
  • 100px|link=Amyxa pluricornis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amyxa pluricornis</td><td class="smwtype_str">Amyxa pluricornis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
65
  • 100px|link=Aglaia angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aglaia angustifolia</td><td class="smwtype_str">Aglaia angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
5
  • 100px|link=Begonia awongii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Begonia awongii</td><td class="smwtype_str">Begonia awongii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
14
  • 100px|link=Callicarpa badipilosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callicarpa badipilosa</td><td class="smwtype_str">Callicarpa badipilosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
1
  • 100px|link=Pandanus motleyanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pandanus motleyanus</td><td class="smwtype_str">Pandanus motleyanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
2
  • 100px|link=Piper caninum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Piper caninum</td><td class="smwtype_str">Piper caninum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Podostemales
Podostemales0
2
  • 100px|link=Apinagia glaziovii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apinagia glaziovii</td><td class="smwtype_str">Apinagia glaziovii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
4
  • 100px|link=Faurea rubriflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Faurea rubriflora</td><td class="smwtype_str">Faurea rubriflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
49
  • 100px|link=Acacia mangium, 100px
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
24
  • 100px|link=Securidaca inappendiculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Securidaca inappendiculata</td><td class="smwtype_str">Securidaca inappendiculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
8
  • 100px|link=Ardisia belaitensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ardisia belaitensis</td><td class="smwtype_str">Ardisia belaitensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
77
  • 100px|link=Aidia borneensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aidia borneensis</td><td class="smwtype_str">Aidia borneensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
5
  • 100px|link=Chondropetalum deustum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chondropetalum deustum</td><td class="smwtype_str">Chondropetalum deustum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
2
  • 100px|link=Carallia brachiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carallia brachiata</td><td class="smwtype_str">Carallia brachiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
2
  • 100px|link=Arthrophyllum diversifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arthrophyllum diversifolium</td><td class="smwtype_str">Arthrophyllum diversifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
14
  • 100px|link=Amyema beccarii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amyema beccarii</td><td class="smwtype_str">Amyema beccarii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
2
  • 100px|link=Alangium havilandii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alangium havilandii</td><td class="smwtype_str">Alangium havilandii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
4
  • 100px|link=Celastrus monospermoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celastrus monospermoides</td><td class="smwtype_str">Celastrus monospermoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Triuridales
Triuridales0
1
  • 100px|link=Sciaphila densiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sciaphila densiflora</td><td class="smwtype_str">Sciaphila densiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
44
  • 100px|link=Bulbostylis puberula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulbostylis puberula</td><td class="smwtype_str">Bulbostylis puberula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
3
  • 100px|link=Aconitum bicolor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum bicolor</td><td class="smwtype_str">Aconitum bicolor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
11
  • 100px|link=Ampelocissus filipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ampelocissus filipes</td><td class="smwtype_str">Ampelocissus filipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.