FANDOM

Burkina Fasas
Flag of Burkina Faso
LocationBurkinaFaso
Vietininkas Burkina Fase
Angliškai Burkina Faso
Vokiškai Burkina Faso
Prancūziškai Burkina Faso
Rusiškai Буркина Фасо

Burkina Fasas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Burkina Fase aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
5
  • 100px|link=Gomphandra parviflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gomphandra parviflora</td><td class="smwtype_str">Gomphandra parviflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
8
  • 100px|link=Chaetodon kleinii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chaetodon kleinii</td><td class="smwtype_str">Chaetodon kleinii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
575
  • 100px|link=Acroceras amplectens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acroceras amplectens</td><td class="smwtype_str">Acroceras amplectens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
1284
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelmoschus esculentus</td><td class="smwtype_str">Abelmoschus esculentus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
24
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus scirpaceus</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus scirpaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
12
  • 100px|link=Anguilla australis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anguilla australis</td><td class="smwtype_str">Anguilla australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Burkina Fase aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Characiformes
Characiformes11
1
  • 100px|link=Brycinus macrolepidotus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brycinus macrolepidotus</td><td class="smwtype_str">Brycinus macrolepidotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
12
  • 100px|link=Chaetodon kleinii
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Geltonkaktis skardžius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonkaktis skardžius</td><td class="smwtype_str">Pogoniulus chrysoconus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Crecopsis egregia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crecopsis egregia</td><td class="smwtype_str">Crecopsis egregia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ragasnapiniai paukščiai
Ragasnapiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Raudonsnapis tokas, Red-billed hornbill, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Raudonsnapis tokas</td><td class="smwtype_str">Tockus erythrorhynchus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Driežinis suopis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Driežinis suopis</td><td class="smwtype_str">Kaupifalco monogrammicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Brastinis tilvikas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brastinis tilvikas</td><td class="smwtype_str">Tringa ochropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
2
  • 100px|link=Anguilla australis
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
5
  • 100px|link=Exocoetus obtusirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Exocoetus obtusirostris</td><td class="smwtype_str">Exocoetus obtusirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Malachitinis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Malachitinis tulžys</td><td class="smwtype_str">Alcedo cristata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
6
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Dryžagalvė kryklė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryžagalvė kryklė</td><td class="smwtype_str">Anas querquedula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Burkina Fase aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Argemone mexicana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argemone mexicana</td><td class="smwtype_str">Argemone mexicana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
5
  • 100px|link=Gomphandra parviflora
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
10
  • 100px|link=Bergia ammannioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bergia ammannioides</td><td class="smwtype_str">Bergia ammannioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
8
  • 100px|link=Borassus aethiopum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Borassus aethiopum</td><td class="smwtype_str">Borassus aethiopum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
10
  • 100px|link=Amorphophallus abyssinicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amorphophallus abyssinicus</td><td class="smwtype_str">Amorphophallus abyssinicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
63
  • 100px|link=Acmella uliginosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acmella uliginosa</td><td class="smwtype_str">Acmella uliginosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
5
  • 100px|link=Cleome gynandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome gynandra</td><td class="smwtype_str">Cleome gynandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
65
  • 100px|link=Alectra rigida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alectra rigida</td><td class="smwtype_str">Alectra rigida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
1
  • 100px|link=Ananas comosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ananas comosus</td><td class="smwtype_str">Ananas comosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
46
  • 100px|link=Aniseia martinicensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aniseia martinicensis</td><td class="smwtype_str">Aniseia martinicensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
72
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
  • pilnas sąrašas
Dilenijiečiai
Dilenijiečiai0
1
  • 100px|link=Tetracera alnifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tetracera alnifolia</td><td class="smwtype_str">Tetracera alnifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
28
  • 100px|link=Celtis mildbraedii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celtis mildbraedii</td><td class="smwtype_str">Celtis mildbraedii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
7
  • 100px|link=Aponogeton subconjugatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aponogeton subconjugatus</td><td class="smwtype_str">Aponogeton subconjugatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
10
  • 100px|link=Chrysophyllum wilsonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysophyllum wilsonii</td><td class="smwtype_str">Chrysophyllum wilsonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Eriocaulales
Eriocaulales0
10
  • 100px|link=Eriocaulon africanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriocaulon africanum</td><td class="smwtype_str">Eriocaulon africanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
45
  • 100px|link=Acaena anserinifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acaena anserinifolia</td><td class="smwtype_str">Acaena anserinifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
21
  • 100px|link=Brachycorythis pubescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brachycorythis pubescens</td><td class="smwtype_str">Brachycorythis pubescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
42
  • 100px|link=Ancylobothrys amoena
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ancylobothrys amoena</td><td class="smwtype_str">Ancylobothrys amoena</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
10
  • 100px|link=Oncoba spinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oncoba spinosa</td><td class="smwtype_str">Oncoba spinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
45
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
8
  • 100px|link=Bacopa crenata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bacopa crenata</td><td class="smwtype_str">Bacopa crenata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
6
  • 100px|link=Costus afer
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Costus afer</td><td class="smwtype_str">Costus afer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
14
  • 100px|link=Boscia angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boscia angustifolia</td><td class="smwtype_str">Boscia angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
66
  • 100px|link=Acalypha ceraceopunctata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha ceraceopunctata</td><td class="smwtype_str">Acalypha ceraceopunctata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
1
  • 100px|link=Aristolochia albida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia albida</td><td class="smwtype_str">Aristolochia albida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
4
  • 100px|link=Lobelia djurensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lobelia djurensis</td><td class="smwtype_str">Lobelia djurensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
23
  • 100px|link=Aneilema lanceolatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aneilema lanceolatum</td><td class="smwtype_str">Aneilema lanceolatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Cassytha filiformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassytha filiformis</td><td class="smwtype_str">Cassytha filiformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
48
  • 100px|link=Albuca abyssinica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albuca abyssinica</td><td class="smwtype_str">Albuca abyssinica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
2
  • 100px|link=Erythroxylum emarginatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erythroxylum emarginatum</td><td class="smwtype_str">Erythroxylum emarginatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lūgniečiai
Lūgniečiai0
3
  • 100px|link=Ceratophyllum demersum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratophyllum demersum</td><td class="smwtype_str">Ceratophyllum demersum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
12
  • 100px|link=Annona glauca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annona glauca</td><td class="smwtype_str">Annona glauca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
47
  • 100px|link=Ammannia auriculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammannia auriculata</td><td class="smwtype_str">Ammannia auriculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
45
  • 100px|link=Afraegle paniculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afraegle paniculata</td><td class="smwtype_str">Afraegle paniculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
24
  • 100px|link=Adenia cissampeloides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenia cissampeloides</td><td class="smwtype_str">Adenia cissampeloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
54
  • 100px|link=Aeollanthus pubescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aeollanthus pubescens</td><td class="smwtype_str">Aeollanthus pubescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
1
  • 100px|link=Pandanus candelabrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pandanus candelabrum</td><td class="smwtype_str">Pandanus candelabrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
1
  • 100px|link=Peperomia pellucida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Peperomia pellucida</td><td class="smwtype_str">Peperomia pellucida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
1
  • 100px|link=Plumbago zeylanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plumbago zeylanica</td><td class="smwtype_str">Plumbago zeylanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Podostemales
Podostemales0
2
  • 100px|link=Marathrum stenocarpum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Marathrum stenocarpum</td><td class="smwtype_str">Marathrum stenocarpum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
2
  • 100px|link=Adenanthos detmoldii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenanthos detmoldii</td><td class="smwtype_str">Adenanthos detmoldii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
259
  • 100px|link=Abrus canescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abrus canescens</td><td class="smwtype_str">Abrus canescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
18
  • 100px|link=Badiera punctata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Badiera punctata</td><td class="smwtype_str">Badiera punctata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
10
  • 100px|link=Anagallis pumila
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis pumila</td><td class="smwtype_str">Anagallis pumila</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
159
  • 100px|link=Arachnothryx pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arachnothryx pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Arachnothryx pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
15
  • 100px|link=Calopsis burchellii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calopsis burchellii</td><td class="smwtype_str">Calopsis burchellii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
4
  • 100px|link=Cassipourea gossweileri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassipourea gossweileri</td><td class="smwtype_str">Cassipourea gossweileri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
34
  • 100px|link=Antigonon leptopus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antigonon leptopus</td><td class="smwtype_str">Antigonon leptopus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
1
  • 100px|link=Centella asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centella asiatica</td><td class="smwtype_str">Centella asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Santaliečiai
Santaliečiai0
9
  • 100px|link=Agelanthus dodoneifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agelanthus dodoneifolius</td><td class="smwtype_str">Agelanthus dodoneifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
3
  • 100px|link=Apodostigma pallens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apodostigma pallens</td><td class="smwtype_str">Apodostigma pallens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
2
  • 100px|link=Biophytum umbraculum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Biophytum umbraculum</td><td class="smwtype_str">Biophytum umbraculum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
424
  • 100px|link=Acroceras amplectens
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
26
  • 100px|link=Aconitum acutiusculum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum acutiusculum</td><td class="smwtype_str">Aconitum acutiusculum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ąsoteniečiai
Ąsoteniečiai0
1
  • 100px|link=Drosera indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drosera indica</td><td class="smwtype_str">Drosera indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
28
  • 100px|link=Ampelocissus africana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ampelocissus africana</td><td class="smwtype_str">Ampelocissus africana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
1
  • 100px|link=Typha domingensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Typha domingensis</td><td class="smwtype_str">Typha domingensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.