FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Burmanniaceae
Burmanniaceae

? Burmanniaceae Blume, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Orchidales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (3), Australija (5), Belizas (4), Bolivija (11), Brazilija (33), Brunėjus (3), Centrinės Afrikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (3), Ekvadoras (14), Filipinai (2), Gabonas (5), Gajana (18), Gana (3), Gvadelupa (2), Gvatemala (3), Gvinėja (2), Hondūras (4), Honkongas (2), Indija (10), Indonezija (13), Jamaika (2), Japonija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kambodža (2), Kamerūnas (10), Kenija (2), Kinija (3), Kolumbija (16), Kosta Rika (14), Kuba (6), Laosas (5), Liberija (4), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (2), Malaizija (11), Meksika (6), Mianmaras (3), Mikronezija (2), Montseratas (1), Mozambikas (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (6), Panama (14), Papua Naujoji Gvinėja (8), Paragvajus (5), Peru (18), Pietų Korėja (1), Prancūzijos Gviana (12), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Siera Leonė (2), Surinamas (10), Tailandas (10), Taivanas (3), Tanzanija (5), Trinidadas ir Tobagas (5), Uganda (1), Venesuela (24), Vietnamas (4), Zambija (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (4), Nykstantys (1), Pažeidžiami (2), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Afrothismia ?, ?
  2.  ? Apteria Nutt., ?
  3.  ? Burmannia L., ?
  4.  ? Campylosiphon ?, ?
  5.  ? Cymbocarpa Miers, ?
  6.  ? Desmogymnosiphon ?, ?
  7.  ? Dictyostega ?, ?
  8.  ? Geomitra ?, ?
  9.  ? Gymnosiphon Blume, ?
  10.  ? Haplothismia ?, ?
  11.  ? Hexapterella ?, ?
  12.  ? Marthella ?, ?
  13.  ? Miersiella ?, ?
  14.  ? Oxygyne ?, ?
  15.  ? Scaphiophora ?, ?
  16.  ? Thismia Griff., ?
  17.  ? Tiputinia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Eilė
Gegužraibiečiai
(Orchidales)
   
        9 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Burmanniaceae)
  5 gentys  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti