FANDOM

Burundis
Flag of Burundi
LocationBurundi
Vietininkas Burundyje
Angliškai Burundi
Vokiškai Burundi
Prancūziškai Burundi
Rusiškai Бурунди

Burundis – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Burundyje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
5
  • 100px|link=Gomphandra oligantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gomphandra oligantha</td><td class="smwtype_str">Gomphandra oligantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
102
  • 100px|link=Akiuotasis lamprologas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akiuotasis lamprologas</td><td class="smwtype_str">Lamprologus ocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
501
  • 100px|link=Aerangis kotschyana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aerangis kotschyana</td><td class="smwtype_str">Aerangis kotschyana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
1419
  • 100px|link=Abrus canescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abrus canescens</td><td class="smwtype_str">Abrus canescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
103
  • 100px|link=Afrikinis gandrėnas, Yellow-billed Storks, Lake Manyara, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis gandrėnas</td><td class="smwtype_str">Mycteria ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
2
  • 100px|link=Cypraea caurica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cypraea caurica</td><td class="smwtype_str">Cypraea caurica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
1
  • 100px|link=Chiloglanis batesii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chiloglanis batesii</td><td class="smwtype_str">Chiloglanis batesii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Burundyje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
102
  • 100px|link=Akiuotasis lamprologas
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
3
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Cercococcyx montanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cercococcyx montanus</td><td class="smwtype_str">Cercococcyx montanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Dantytasis libis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dantytasis libis</td><td class="smwtype_str">Lybius bidentatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Balearica pavonina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balearica pavonina</td><td class="smwtype_str">Balearica pavonina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Anhinga rufa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anhinga rufa</td><td class="smwtype_str">Anhinga rufa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Aplopelia larvata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplopelia larvata</td><td class="smwtype_str">Aplopelia larvata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus poliocephalus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus poliocephalus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus poliocephalus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Otus leucotis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Otus leucotis</td><td class="smwtype_str">Otus leucotis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Afrikinis vištvanagis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis vištvanagis</td><td class="smwtype_str">Accipiter tachiro</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Turakiniai paukščiai
Turakiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Corythaeola cristata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corythaeola cristata</td><td class="smwtype_str">Corythaeola cristata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Raudongurklis frankolinas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Raudongurklis frankolinas</td><td class="smwtype_str">Francolinus afer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šamažuvės
Šamažuvės836
1
  • 100px|link=Chiloglanis batesii
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Mažasis bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mažasis bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops pusillus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
77
  • 100px|link=Alethe poliocephala
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alethe poliocephala</td><td class="smwtype_str">Alethe poliocephala</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Burundyje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
5
  • 100px|link=Gomphandra oligantha
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
5
  • 100px|link=Balthasaria schliebenii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balthasaria schliebenii</td><td class="smwtype_str">Balthasaria schliebenii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
2
  • 100px|link=Eremospatha haullevilleana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eremospatha haullevilleana</td><td class="smwtype_str">Eremospatha haullevilleana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
5
  • 100px|link=Amorphophallus lewallei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amorphophallus lewallei</td><td class="smwtype_str">Amorphophallus lewallei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
139
  • 100px|link=Adenostemma caffrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenostemma caffrum</td><td class="smwtype_str">Adenostemma caffrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
4
  • 100px|link=Cleome hirta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome hirta</td><td class="smwtype_str">Cleome hirta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
69
  • 100px|link=Acanthopale albosetulosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthopale albosetulosa</td><td class="smwtype_str">Acanthopale albosetulosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
34
  • 100px|link=Astripomoea malvacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astripomoea malvacea</td><td class="smwtype_str">Astripomoea malvacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
32
  • 100px|link=Abutilon angulatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon angulatum</td><td class="smwtype_str">Abutilon angulatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilenijiečiai
Dilenijiečiai0
1
  • 100px|link=Tetracera masuiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tetracera masuiana</td><td class="smwtype_str">Tetracera masuiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
27
  • 100px|link=Artocarpus heterophyllus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artocarpus heterophyllus</td><td class="smwtype_str">Artocarpus heterophyllus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
5
  • 100px|link=Burnatia enneandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Burnatia enneandra</td><td class="smwtype_str">Burnatia enneandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
18
  • 100px|link=Chrysophyllum bangweolense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysophyllum bangweolense</td><td class="smwtype_str">Chrysophyllum bangweolense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
4
  • 100px|link=Agarista salicifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agarista salicifolia</td><td class="smwtype_str">Agarista salicifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Eriocaulales
Eriocaulales0
2
  • 100px|link=Eriocaulon schimperi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriocaulon schimperi</td><td class="smwtype_str">Eriocaulon schimperi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
59
  • 100px|link=Acaena magellanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acaena magellanica</td><td class="smwtype_str">Acaena magellanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
115
  • 100px|link=Aerangis kotschyana
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
53
  • 100px|link=Allamanda cathartica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allamanda cathartica</td><td class="smwtype_str">Allamanda cathartica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
13
  • 100px|link=Flacourtia indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Flacourtia indica</td><td class="smwtype_str">Flacourtia indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
50
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Callitriche stagnalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche stagnalis</td><td class="smwtype_str">Callitriche stagnalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
3
  • 100px|link=Aframomum angustifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aframomum angustifolium</td><td class="smwtype_str">Aframomum angustifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
10
  • 100px|link=Cadaba farinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cadaba farinosa</td><td class="smwtype_str">Cadaba farinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
46
  • 100px|link=Acalypha ambigua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha ambigua</td><td class="smwtype_str">Acalypha ambigua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
1
  • 100px|link=Aristolochia albida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia albida</td><td class="smwtype_str">Aristolochia albida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
1
  • 100px|link=Dipsacus pinnatifidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dipsacus pinnatifidus</td><td class="smwtype_str">Dipsacus pinnatifidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
17
  • 100px|link=Canarina eminii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canarina eminii</td><td class="smwtype_str">Canarina eminii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
35
  • 100px|link=Aneilema aequinoctiale
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aneilema aequinoctiale</td><td class="smwtype_str">Aneilema aequinoctiale</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
2
  • 100px|link=Cassytha filiformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassytha filiformis</td><td class="smwtype_str">Cassytha filiformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
35
  • 100px|link=Albuca nigritana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albuca nigritana</td><td class="smwtype_str">Albuca nigritana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lūgniečiai
Lūgniečiai0
2
  • 100px|link=Ceratophyllum demersum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratophyllum demersum</td><td class="smwtype_str">Ceratophyllum demersum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
10
  • 100px|link=Annona muricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annona muricata</td><td class="smwtype_str">Annona muricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
38
  • 100px|link=Ammannia prieuriana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammannia prieuriana</td><td class="smwtype_str">Ammannia prieuriana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
36
  • 100px|link=Acer pubipalmatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer pubipalmatum</td><td class="smwtype_str">Acer pubipalmatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
38
  • 100px|link=Adenia bequaertii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenia bequaertii</td><td class="smwtype_str">Adenia bequaertii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
68
  • 100px|link=Achyrospermum schimperi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyrospermum schimperi</td><td class="smwtype_str">Achyrospermum schimperi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
5
  • 100px|link=Peperomia pellucida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Peperomia pellucida</td><td class="smwtype_str">Peperomia pellucida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
1
  • 100px|link=Plumbago zeylanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plumbago zeylanica</td><td class="smwtype_str">Plumbago zeylanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Proteales
Proteales0
7
  • 100px|link=Adenanthos detmoldii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenanthos detmoldii</td><td class="smwtype_str">Adenanthos detmoldii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
273
  • 100px|link=Abrus canescens
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
17
  • 100px|link=Flabellaria paniculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Flabellaria paniculata</td><td class="smwtype_str">Flabellaria paniculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
20
  • 100px|link=Anagallis angustiloba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis angustiloba</td><td class="smwtype_str">Anagallis angustiloba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
184
  • 100px|link=Afrocanthium lactescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrocanthium lactescens</td><td class="smwtype_str">Afrocanthium lactescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
8
  • 100px|link=Apodasmia brownii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apodasmia brownii</td><td class="smwtype_str">Apodasmia brownii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
3
  • 100px|link=Carallia longipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carallia longipes</td><td class="smwtype_str">Carallia longipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
20
  • 100px|link=Atraphaxis caucasica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atraphaxis caucasica</td><td class="smwtype_str">Atraphaxis caucasica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
16
  • 100px|link=Centella asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centella asiatica</td><td class="smwtype_str">Centella asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
18
  • 100px|link=Agelanthus djurensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agelanthus djurensis</td><td class="smwtype_str">Agelanthus djurensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
1
  • 100px|link=Alangium chinense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alangium chinense</td><td class="smwtype_str">Alangium chinense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
8
  • 100px|link=Azima tetracantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azima tetracantha</td><td class="smwtype_str">Azima tetracantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
18
  • 100px|link=Biophytum crassipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Biophytum crassipes</td><td class="smwtype_str">Biophytum crassipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
289
  • 100px|link=Andropogon gayanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andropogon gayanus</td><td class="smwtype_str">Andropogon gayanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
1
  • 100px|link=Juncus oxycarpus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus oxycarpus</td><td class="smwtype_str">Juncus oxycarpus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
28
  • 100px|link=Aconitum cannabifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum cannabifolium</td><td class="smwtype_str">Aconitum cannabifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ąsoteniečiai
Ąsoteniečiai0
1
  • 100px|link=Drosera madagascariensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drosera madagascariensis</td><td class="smwtype_str">Drosera madagascariensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
21
  • 100px|link=Ampelocissus africana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ampelocissus africana</td><td class="smwtype_str">Ampelocissus africana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
1
  • 100px|link=Typha australis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Typha australis</td><td class="smwtype_str">Typha australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.