Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Didžiapelekės vienuolžuvės

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Chrysiptera
Crysiptera hemicyanea.jpg
Blue Damselfish Chrysiptera cyanea.jpg
Chrysiptera taupou.jpg

Didžiapelekės vienuolžuvės - Chrysiptera Swainson, 1849, vienuolžuvinių (Pomacentridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (7), Australija (15), Egiptas (4), Eritrėja (2), Etiopija (2), Fidžis (12), Filipinai (18), Guamas (5), Indija (6), Indijos Vandenyno Britų Sritis (6), Indonezija (18), Izraelis (2), JAV mažosios salos (3), Japonija (11), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kenija (7), Kinija (4), Kiribatis (4), Kokosų (Kilingo) Salos (2), Komorai (4), Kuko Salos (3), Madagaskaras (6), Malaizija (7), Marianos Šiaurinės Salos (2), Maršalo salos (9), Mauricijus (6), Mianmaras (1), Mikronezija (7), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (10), Nauru (3), Norfolkas (1), Omanas (4), Pakistanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (18), Pietų Afrikos Respublika (6), Pitkerno salos (1), Prancūzija (7), Prancūzijos Polinezija (6), Reunjonas (4), Saliamono Salos (15), Samoa (6), Saudo Arabija (3), Seišeliai (7), Singapūras (4), Somalis (1), Sudanas (2), Tailandas (6), Taivanas (10), Tanzanija (6), Tokelau (1), Tonga (10), Vanuatu (10), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (7), Čilė (1), Šri Lanka (7)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Allen, G.R., N.J. Cross i C.J. Allen 2006: Zoological Catalogue of Australia. Volum 35. Fishes.
  • Eschmeyer, William N., ed. 1998. Catalog of Fishes. Special Publication of the Center for Biodiversity Research and Information, núm. 1, vol 1-3. California Academy of Sciences. San Francisco, Califòrnia, Estats Units. 2905. ISBN 0-940228-47-5.
  • Swainson W. 1839. The natural history and classification of fishes, amphibians, & reptiles, or monocardian animals. Londres. Nat. Hist. & Class. v. 2. i-vi + 1-448.

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      33 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Didžiapelekės vienuolžuvės
(Chrysiptera)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Vienuolžuvinės
(Pomacentridae)

Išnašos Redaguoti