Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Didžiosios tilapijos

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Sarotherodon
Sagalgf0.gif
Didžiosios tilapijos
Sarotherodon galilaeus

Didžiosios tilapijos - Sarotherodon Rüppell, 1852, daugiaspalvių ešeržuvų (Cichlidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Gyvena gėlame, sūrokame ir druskingame vandenyje.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitusios Izraelyje ir Afrikoje.

Gentyje 10 rūšių.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Barbadosas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (4), Egiptas (2), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (3), Gambija (2), Gana (3), Gvinėja (3), Izraelis (2), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (8), Kenija (1), Kiribatis (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Liberija (2), Malis (2), Mauritanija (2), Nigerija (3), Nigeris (1), Senegalas (3), Siera Leonė (2), Sirija (1), Sudanas (2), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Uganda (2), Vanuatu (1), Zambija (1), Čadas (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Axelrod, H.R., 1993. The most complete colored lexicon of cichlids. T.F.H. Publications, Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Eschmeyer, William N.: Genera of Recent Fishes. California Academy of Sciences. San Francisco, Califòrnia, Estats Units. iii + 697. ISBN 0-940228-23-8. 1990.
  • Goldstein, R.J.: Cichlids of the world.T.F.H. Publications Inc. Neptune City, Nova Jersey, Estats Units. 1988.
  • Konings, A., 1990. Ad Konings's book of cichlids and all the other fishes of Lake Malawi. T.F.H. Publications, Inc., Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Konings, A. 2001. Malawi Cichlids in their natural habitat. Cichlid Press, Estats Units. 3a. edició.
  • Römer U.: Cichliden Atlas, Bd. 1. Melle. 1311 p. Any 1998.
  • Snoeks, J. & M. Hanssens 2004: Identification guidelines to other non-mbuna. pp. 266–310 a: Snoeks, J. (ed). The cichlid diversity of Lake Malawi/Nyasa/Niassa: identification, distribution and taxonomy. Cichlid Press, El Paso, Texas, Estats Units: 1-360.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      19 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Didžiosios tilapijos
(Sarotherodon)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Daugiaspalvės ešeržuvės
(Cichlidae)

  dar 45 būriai   dar 214 genčių  

Išnašos Redaguoti