Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Dronginiai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Dicruridae
Spangled Drongo.jpg
Fork-tailed Drongo (Dicrurus adsimilis).jpg
Blackdrongo2.jpg

Dronginiai - Dicruridae Vigors, 1825, žvirblinių paukščių (Passeriformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Paukščiai juodos blizgančios spalvos, uodega ilga ir skelta. Snapas storas, truputį lenktas, su mažu kabliuku. Šnerves dažnai dengia tankios plunksnos.

Biologija Redaguoti

Gyvena miškuose, sutinkami ir atvirose vietose. Dažnai vaikosi kelis kartus už save didesnius plėšriuosius paukščius.

Lizdas Redaguoti

Lizdą įsirengia aukštai medžiuose. Deda 2-4 kiaušinius.

Mityba Redaguoti

Vabzdžialesiai, tačiau dar minta driežais ir smulkiais paukščiais.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę Afrikoje, Azijoje ir Australijoje.

Šeimoje 2 gentys, 24 rūšys.

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Angola (3), Australija (3), Bangladešas (6), Beninas (1), Botsvana (1), Brunėjus (1), Butanas (3), Centrinės Afrikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (4), Eritrėja (1), Etiopija (1), Filipinai (6), Gabonas (4), Gambija (2), Gana (5), Guamas (1), Gvatemala (1), Gvinėja (4), Honkongas (2), Indija (10), Indonezija (12), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (6), Kamerūnas (4), Kenija (3), Kinija (6), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (4), Laosas (7), Lesotas (1), Liberija (5), Madagaskaras (1), Malaizija (8), Malavis (2), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (1), Mianmaras (7), Moldavija (1), Mozambikas (2), Namibija (1), Nepalas (9), Nigerija (4), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (3), Pitkerno salos (2), Pusiaujo Gvinėja (3), Ruanda (2), Saliamono Salos (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Siera Leonė (4), Singapūras (4), Somalis (1), Sudanas (1), Svazilandas (2), Tailandas (9), Taivanas (3), Tanzanija (2), Uganda (2), Vietnamas (7), Vokietija (2), Zambija (2), Zimbabvė (2), Šri Lanka (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (2), Pažeidžiami (1), Beveik nykstantys (3), Nekeliantys susirūpinimo (18).

Gentys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 98 šeimos  
   
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
   
        24 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Dronginiai
(Dicruridae)
  2 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti