Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Gėlavandeniai ešeriai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Perca
PercaFluviatilisMediumSize.JPG
YellowPerch.jpg
Gėlavandeniai ešeriai
Perca fluviatilis,
Perca flavescens

Gėlavandeniai ešeriai - Perca Linnaeus, 1758, ešerinių (Percidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Genties skyriamieji požymiai: liežuvis be dantų, pirmasis nugarinis pelekas su 13 ar 14 spindulių, užpakalinis su dviem dygliais, galvos viršus lygus, žiaunų spinduliai 7, slankstelių daugiau kaip 24. Žiaunadangčiai su 1 dygliu.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Australija (1), Austrija (1), Belgija (1), Bulgarija (1), Danija (1), Estija (1), Graikija (1), Gruzija (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kanada (2), Kinija (1), Latvija (1), Lenkija (1), Mongolija (2), Naujoji Zelandija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Prancūzija (1), Rumunija (2), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Suomija (1), Taivanas (2), Ukraina (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Čekija (1), Švedija (1), Šveicarija (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Joseph S. Nelson: Fishes of the World. John Wiley & Sons, 2006, ISBN 0-471-25031-7.
  • Kurt Fiedler: Lehrbuch der Speziellen Zoologie. 2. Band. 2. Teil: Fische. Gustav Fischer Verlag, Jena 1991, ISBN 3-334-00339-6.
  • K. A. Frickinger: Fossilien Atlas Fische. Mergus Verlag, Melle 1999, ISBN 3-88244-018-X.

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Gėlavandeniai ešeriai
(Perca)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Ešerinės
(Percidae)

Išnašos Redaguoti