Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Gelsvieji jūrešeriai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Liopropoma
Gelsvieji jūrešeriai

Gelsvieji jūrešeriai - Liopropoma Gill, 1861, akmeninių ešerių (Serranidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Gentyje žinomos 27 rūšys.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Australija (2), Bahamai (2), Barbadosas (2), Belizas (3), Bermudai (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Džibutis (1), Egiptas (2), Ekvadoras (2), Fidžis (4), Filipinai (5), Guamas (2), Hondūras (2), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (5), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (3), Jamaika (3), Japonija (9), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kalėdų sala (1), Kenija (2), Kiribatis (2), Kolumbija (1), Komorai (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (2), Meksika (1), Mikronezija (4), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (2), Nyderlandų Antilai (3), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (3), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (5), Puerto Rikas (2), Reunjonas (2), Saliamono Salos (3), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Sudanas (1), Tailandas (2), Taivanas (7), Tanzanija (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (3), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      27 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Gelsvieji jūrešeriai
(Liopropoma)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Akmeniniai ešeriai
(Serranidae)

Išnašos Redaguoti