Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Hemitilapia

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Hemitilapia
Hemitilapia

Hemitilapia (Regan, 1920), daugiaspalvių ešeržuvų (Cichlidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas iki 20 cm ilgio. Patinas pilkai mėlynas su šešiomis skersinėmis tamsiomis juostomis, pelekai su baltai oranžiniu apvadu. Patelė alyvinės ar pilkos spalvos su tamiai rudomis juostomis.

Biologija Redaguoti

Natūralios buveinės - gėlavandeniai ežerai. Išneršia iki 180 ikrelių. Inkubacinis periodas - 18 dienų prie 27 laipsnių temperatūros.

Mityba Redaguoti

Fitofagas.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę Malavyje, Mozambike ir Tanzanijoje.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Malavis (1), Mozambikas (1), Tanzanija (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Axelrod, H.R., 1993. The most complete colored lexicon of cichlids. T.F.H. Publications, Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Eschmeyer, William N.: Genera of Recent Fishes. California Academy of Sciences. San Francisco, Califòrnia, Estats Units. iii + 697. ISBN: 0-940228-23-8. 1990.
  • Goldstein, R.J.: Cichlids of the world.T.F.H. Publications Inc. Neptune City, Nova Jersey, Estats Units. 1988.
  • Konings, A., 1990. Ad Konings's book of cichlids and all the other fishes of Lake Malawi. T.F.H. Publications, Inc., Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Konings, A. 2001. Malawi Cichlids in their natural habitat. Cichlid Press, Estats Units. 3a. edició.
  • Römer U.: Cichliden Atlas, Bd. 1. Melle. 1311 p. Any 1998.
  • Snoeks, J. & M. Hanssens 2004: Identification guidelines to other non-mbuna. Pp. 266-310 a: Snoeks, J. (ed). The cichlid diversity of Lake Malawi/Nyasa/Niassa: identification, distribution and taxonomy. Cichlid Press, El Paso, Texas, Estats Units: 1-360.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      1 Rūšis
(Hemitilapia oxyrhyncha)
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Hemitilapia)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Daugiaspalvės ešeržuvės
(Cichlidae)

  dar 45 būriai   dar 214 genčių  

Išnašos Redaguoti