Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Izabelitės

583 408puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share
120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Holacanthus
Holacanthus tricolor 1.jpg
Holacanthus passer 1.jpg
Holacanthus ciliaris 2.jpg

Izabelitės - Holacanthus Lacépède, 1802, jūrų angelų (Pomacanthidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso ryškiaspalvės žuvys.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitusios tarp koralinių rifų ir vulkaninių uolų.

Gentyje 8 rūšys.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (7), Bahamai (3), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (3), Filipinai (6), Gabonas (1), Gana (1), Grenada (1), Gruzija (2), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (6), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (2), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Martinika (1), Meksika (5), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Senegalas (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Taivanas (3), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Šri Lanka (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      11 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Izabelitės
(Holacanthus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Jūrų angelai
(Pomacanthidae)

Išnašos Redaguoti