Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Jūrų kregždės

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Chromis
Chromis chromis 2.jpg
Chromis viridis 1.jpg
Chromis cyanea 2.jpg

Jūrų kregždės - Chromis Cuvier, 1814, vienuolžuvinių (Pomacentridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Gyventa tarp koralinių rifų tropinio ir subtropinio klimato vandenyse Atlanto, Ramiojo ir Indijos vandenynuose.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Dažnai auginamos akvariumuose.

Gentyje yra apie 90 rūšių.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (10), Angola (3), Australija (39), Bahamai (5), Barbadosas (2), Belizas (5), Beninas (2), Bermudai (5), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (2), Dominika (2), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (2), Egiptas (10), Ekvadoras (2), Eritrėja (4), Etiopija (2), Fidžis (26), Filipinai (37), Gabonas (2), Gajana (3), Gana (3), Gruzija (1), Guamas (7), Gvinėja (4), Haitis (2), Honkongas (1), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (12), Indonezija (33), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (2), Izraelis (9), JAV Mergelių salos (4), JAV mažosios salos (8), Jamaika (6), Japonija (33), Jemenas (6), Jordanija (3), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (27), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (4), Kamerūnas (2), Kenija (12), Kinija (7), Kiribatis (16), Kolumbija (4), Komorai (14), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (4), Kuko Salos (4), Kuveitas (1), Libanas (1), Liberija (2), Libija (1), Madagaskaras (9), Majotas (1), Malaizija (19), Marianos Šiaurinės Salos (1), Martinika (1), Maršalo salos (17), Mauricijus (14), Meksika (8), Mikronezija (15), Mozambikas (12), Naujoji Kaledonija (25), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Norfolkas (3), Nyderlandų Antilai (5), Omanas (5), Pakistanas (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (27), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (15), Pietų Korėja (3), Pitkerno salos (6), Portugalija (1), Prancūzija (19), Prancūzijos Polinezija (23), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (4), Saliamono Salos (26), Salvadoras (1), Samoa (5), Saudo Arabija (6), Seišeliai (18), Senegalas (3), Sent Lusija (1), Siera Leonė (2), Singapūras (3), Somalis (2), Sudanas (7), Surinamas (2), Tailandas (12), Taivanas (37), Tanzanija (14), Terksas ir Kaikosas (2), Togas (2), Tokelau (1), Tonga (19), Trinidadas ir Tobagas (4), Uganda (1), Vanuatu (23), Vietnamas (11), Volisas ir Futūna (8), Čilė (3), Šri Lanka (6), Šv. Elenos sala (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Gerald R. Allen: Riffbarsche der Welt. Mergus Verlag, Melle 1991, ISBN 3-88244-007-4

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      95 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Jūrų kregždės
(Chromis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Vienuolžuvinės
(Pomacentridae)

Išnašos Redaguoti