Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Jūrgaidinės

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Triglidae
Streamer searobin ( Bellator egretta ).jpg
Chelidonichthys lastoviza Croazia.jpg
Kanado.jpg

Jūrgaidinės - Triglidae, skorpenžuvių (Scorpaeniformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitę vandenynų atogrąžų srityse.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (7), Alžyras (6), Angola (9), Argentina (3), Australija (29), Bachreinas (1), Bahamai (4), Barbadosas (6), Belizas (4), Beninas (7), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (7), Brazilija (9), Britų Mergelių salos (1), Danija (6), Dramblio Kaulo Krantas (7), Egiptas (6), Ekvadoras (10), Etiopija (1), Filipinai (21), Gabonas (8), Gajana (10), Gana (7), Graikija (7), Grenada (1), Gruzija (5), Gvatemala (2), Gvinėja (8), Haitis (1), Hondūras (4), Indija (15), Indonezija (5), Iranas (5), Islandija (3), Ispanija (16), Italija (16), Izraelis (8), Jamaika (6), Japonija (19), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (11), Jungtinės Amerikos Valstijos (47), Kamerūnas (7), Kanada (2), Kataras (1), Kenija (4), Kinija (11), Kipras (2), Kiribatis (1), Kolumbija (11), Kongo Demokratinė Respublika (8), Kosta Rika (10), Kroatija (8), Kuba (4), Latvija (1), Liberija (8), Madagaskaras (5), Malaizija (1), Malta (7), Marokas (12), Mauricijus (3), Mauritanija (6), Meksika (28), Mianmaras (3), Mozambikas (8), Namibija (6), Naujoji Kaledonija (14), Naujoji Zelandija (9), Nigerija (9), Nigeris (1), Nikaragva (5), Norvegija (7), Nyderlandai (5), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (6), Pakistanas (2), Panama (17), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (14), Pietų Korėja (3), Portugalija (9), Prancūzija (34), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (7), Reunjonas (1), Rusija (2), Salvadoras (8), Saudo Arabija (8), Senegalas (7), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (9), Sirija (2), Somalis (8), Sudanas (1), Surinamas (11), Taivanas (24), Tanzanija (1), Togas (7), Trinidadas ir Tobagas (6), Tunisas (10), Turkija (5), Vakarų Sachara (8), Vanuatu (3), Venesuela (9), Vietnamas (1), Vokietija (6), Volisas ir Futūna (1), Čilė (2), Šri Lanka (1), Švedija (11), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Eschmeyer, William N. (1998). Paxton, J.R. & Eschmeyer, W.N.. ed. Encyclopedia of Fishes. San Diego: Academic Press. pp. 176–177. ISBN 0-12-547665-5.

Sistematika Redaguoti

  dar 35 šeimos  
   
  Būrys
Skorpenžuvės
(Scorpaeniformes)
   
        apie 100 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Jūrgaidinės
(Triglidae)
  10 genčių  
         
  dar 40 būriai  

Išnašos Redaguoti