Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Jautakiai ešeriai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Priacanthus
Priacanthus blochii.jpg
Cleaner station komodo.jpg
Priacanthus arenatus.jpg

Jautakiai ešeriai - Priacanthus Oken, 1817, raudonųjų rifinių ešerių (Priacanthidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Angilija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (2), Australija (6), Bachreinas (2), Bahamai (2), Barbadosas (2), Belizas (2), Beninas (1), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (3), Filipinai (9), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gruzija (1), Guamas (2), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (4), Indonezija (7), Iranas (1), Izraelis (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (10), Jemenas (2), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kanada (2), Kataras (1), Kenija (2), Kinija (5), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (3), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (3), Mauritanija (1), Meksika (4), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (2), Saliamono Salos (4), Saudo Arabija (1), Seišeliai (3), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (4), Taivanas (9), Tanzanija (2), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (1), Čilė (2), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      13 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Jautakiai ešeriai
(Priacanthus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Raudonieji rifiniai ešeriai
(Priacanthidae)

Išnašos Redaguoti