Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Kūdriniai garniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Ardeola
Chinese Pond Heron in Summer.jpg
Indian Pond Heron I2 IMG 1142.jpg
090504-squacco-heron-at-KAlloni-salt-pans.jpg

Kūdriniai garniai - Ardeola Boie, 1822, garninių (Ardeidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas 40–50 cm ilgio. Atstumas tarp išskėstų sparnų galų - 80–100 cm. Kaklas trumpas, snapas trumpas ir storas. Nugara rusva ar ruda.

Biologija Redaguoti

Gyvena pelkėtose vietose. Dažnai aptinkami mažuose tvenkiniuose. Lizdus suka mažomis kolonijonis medžiuose ar krūmuose. Deda 2-5 kiaušinius.

Mityba Redaguoti

Minta vabzdžiais, žuvimis ir varliagyviais.

Paplitimas Redaguoti

Dauguma veisiasi tropikuose, bet per migraciją pasirodo Pietų Europoje, Artimuosiuose Rytuose, žiemoja Afrikoje.

Gentyje 6 rūšys.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Albanija (1), Alžyras (1), Angola (1), Austrija (1), Bangladešas (1), Belgija (1), Beninas (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Botsvana (2), Bulgarija (1), Danija (1), Egiptas (1), Etiopija (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gambija (1), Gana (1), Graikija (1), Gvinėja (1), Honkongas (1), Indija (2), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kazachija (1), Kenija (3), Kinija (2), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Laosas (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Malavis (1), Malis (1), Marokas (1), Mauricijus (1), Mianmaras (3), Mozambikas (3), Namibija (1), Nepalas (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (1), Rusija (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Serbija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Svazilandas (2), Tailandas (4), Taivanas (1), Tanzanija (3), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (3), Vakarų Sachara (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (2), Zimbabvė (3), Čadas (1), Šri Lanka (1), Švedija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (5).

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Ardeola Boie, 1822. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Ardeola. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 34 šeimos  
      6 rūšys
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Kūdriniai garniai
(Ardeola)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 27 būriai   dar 19 genčių  

Išnašos Redaguoti