Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Kardinolai sinagros

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Synagrops
Synagrops bellus.jpg
Kardinolai sinagros
Synagrops bellus

Kardinolai sinagros - Synagrops (Günther, 1887), žibintinių ešerių (Acropomatidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (3), Antigva ir Barbuda (1), Australija (4), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (1), Dominika (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Filipinai (4), Gabonas (2), Gajana (1), Gana (2), Gruzija (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (3), Iranas (1), Izraelis (1), Jamaika (3), Japonija (2), Jemenas (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kenija (3), Kinija (3), Kolumbija (5), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (1), Kuba (4), Liberija (2), Madagaskaras (2), Meksika (2), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Nikaragva (4), Omanas (1), Panama (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (2), Somalis (2), Surinamas (3), Taivanas (4), Tanzanija (2), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (3)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      12 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Kardinolai sinagros
(Synagrops)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Žibintiniai ešeriai
(Acropomatidae)

Išnašos Redaguoti