Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Kormoraniniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Phalacrocoracidae
Phalacrocorax atriceps 4.jpg
Little Pied Cormorant.JPG
Indian Cormorant I2.jpg

Kormoraniniai - Phalacrocoracidae Reichenbach, 1850, irklakojinių paukščių (Pelecaniformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso stamboki paukščiai su ilgu ir plonu kaklu. Snapas ilgas, siauras su kabliuku. Plunksnos tamsios, stangrios. Maitinasi giliai nardydami.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šeimoje 3 gentys, 35 rūšys. Paplitę beveik visame pasaulyje.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (3), Angola (5), Antarktida (5), Argentina (8), Aruba (1), Australija (7), Austrija (2), Azerbaidžanas (2), Bachreinas (1), Bahamai (3), Belgija (1), Belizas (3), Beninas (1), Bermudai (2), Bolivija (2), Botsvana (2), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Butanas (1), Danija (2), Dominika (1), Džersis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (5), Estija (1), Etiopija (2), Farerai (2), Folklando (Malvinų) Salos (7), Gabonas (1), Gajana (2), Gambija (2), Graikija (3), Grenlandija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (3), Gvinėja (1), Herdas ir Makdonaldas (1), Hondūras (3), Honkongas (1), Indija (5), Indonezija (4), Iranas (1), Islandija (2), Ispanija (3), Italija (2), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Japonija (4), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kaimanų salos (2), Kambodža (3), Kamerūnas (1), Kanada (9), Kazachija (1), Kenija (2), Kinija (3), Kipras (2), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kroatija (2), Kuba (3), Kuveitas (2), Latvija (2), Lenkija (2), Lesotas (1), Libanas (1), Liberija (1), Libija (1), Lietuva (1), Madagaskaras (1), Makedonija (1), Malaizija (1), Malavis (2), Malis (1), Marokas (2), Mauritanija (2), Meksika (5), Mianmaras (2), Mikronezija (1), Monakas (1), Mongolija (1), Mozambikas (2), Namibija (5), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (13), Nepalas (3), Nikaragva (2), Norvegija (2), Nyderlandai (3), Nyderlandų Antilai (4), Omanas (2), Pakistanas (3), Palestina (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (6), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (3), Pietų Korėja (3), Portugalija (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Pietų Sritys (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (1), Rumunija (1), Rusija (4), Rytų Timoras (2), Saliamono Salos (2), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Serbija (1), Siera Leonė (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Somalis (2), Sudanas (2), Suomija (2), Surinamas (2), Svazilandas (1), Tailandas (3), Taivanas (1), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (2), Turkija (3), Turkmėnija (1), Uganda (2), Ukraina (1), Urugvajus (2), Uzbekija (1), Venesuela (2), Vengrija (2), Vokietija (3), Zambija (2), Zimbabvė (2), Čekija (1), Čilė (8), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (3), Švedija (2), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (2), Pažeidžiami (7), Beveik nykstantys (4), Nekeliantys susirūpinimo (19).

Gentys ir rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 98 šeimos  
   
  Būrys
Irklakojiniai paukščiai
(Pelecaniformes)
   
        35 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kormoraniniai
(Phalacrocoracidae)
  3 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti