Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Krūmyniniai vieversiai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Mirafra
Bengal bushlark (Mirafra assamica) in Kolkata W IMG 4592.jpg
M affinis.jpg
Mirafra erythroptera Karnataka.jpg

Krūmyniniai vieversiai - Mirafa Horsfield, 1821, vieversinių (Alaudidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (5), Australija (2), Bangladešas (1), Botsvana (6), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Etiopija (9), Filipinai (1), Gabonas (2), Gvinėja (1), Indija (5), Indonezija (1), Italija (1), Jemenas (1), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kenija (11), Kongo Demokratinė Respublika (3), Laosas (2), Lesotas (2), Madagaskaras (1), Malavis (2), Mauritanija (1), Mianmaras (2), Mozambikas (2), Namibija (6), Nepalas (1), Nigerija (2), Nigeris (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (7), Ruanda (1), Rytų Timoras (1), Senegalas (1), Somalis (11), Sudanas (7), Svazilandas (3), Tailandas (4), Tanzanija (9), Uganda (6), Vietnamas (1), Zambija (5), Zimbabvė (5), Šri Lanka (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (24), Trūksta duomenų (2).

Rūšys Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
      28 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Krūmyniniai vieversiai
(Mirafra)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vieversiniai
(Alaudidae)

  dar 27 būriai   dar 18 genčių  

Išnašos Redaguoti