Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Kuoduotieji vieversiai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Galerida
Cotovia-de-poupa.jpg
Galerida deva.jpg
Kuoduotieji vieversiai
Kuoduotasis vieversys,
Galerida deva

Kuoduotieji vieversiai - Galerida Boie, 1828, vieversinių (Alaudidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Albanija (1), Alžyras (2), Austrija (1), Baltarusija (1), Belgija (1), Beninas (1), Bulgarija (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Eritrėja (2), Estija (1), Etiopija (2), Gambija (1), Gana (1), Graikija (1), Gruzija (1), Gvinėja (2), Indija (3), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (3), Italija (1), Izraelis (1), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Kamerūnas (2), Kazachija (1), Kenija (2), Kinija (1), Kipras (1), Kroatija (1), Kuveitas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Malis (1), Marokas (3), Mauritanija (1), Mongolija (1), Nepalas (1), Nigerija (2), Nigeris (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (2), Rumunija (1), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Sirija (1), Slovakija (1), Somalis (2), Sudanas (2), Suomija (1), Tunisas (3), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (1), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Čadas (1), Čekija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

fr: FishBase link : rūšis Dascyllus melanurus
us: FishBase link : rūšis Dascyllus melanurus
de: FishBase link : rūšis Dascyllus melanurus

Sistematika Redaguoti

  dar 98 šeimos  
      6 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Kuoduotieji vieversiai
(Galerida)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vieversiniai
(Alaudidae)

  dar 27 būriai   dar 20 genčių  

Išnašos Redaguoti