FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Lens
Lens

Lęšis - Lens P. Mill., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Fabales) eilės (Leguminosae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Albanija (1), Alžyras (1), Argentina (1), Armėnija (2), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (2), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Belgija (1), Bolivija (1), Bosnija ir Hercegovina (2), Brazilija (1), Bulgarija (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (2), Graikija (3), Gruzija (2), Gvatemala (1), Indija (1), Irakas (2), Iranas (1), Ispanija (4), Italija (3), Izraelis (2), Japonija (1), Jemenas (1), Jordanija (3), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Juodkalnija (2), Kanada (1), Kazachija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kroatija (2), Lenkija (1), Libanas (1), Marokas (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (3), Prancūzija (4), Rumunija (1), Rusija (3), Saudo Arabija (1), Sirija (3), Slovakija (1), Slovėnija (1), Sudanas (1), Suomija (1), Tadžikija (2), Tanzanija (1), Tunisas (1), Turkija (5), Turkmėnija (1), Ukraina (3), Urugvajus (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vokietija (3), Čekija (1), Čilė (1), Švedija (2), Šveicarija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Lens culinaris Medik., ?
  2.  ? Lens ervoides Brign., Grande, ?
  3.  ? Lens himalayensis Alef., ?
  4.  ? Lens kotschyana Boiss., Nab., 1923
  5.  ? Lens lamottei Czefr., ?
  6.  ? Lens montbretii Fischer, Alli, P. Davis, Plitmann, 1970
  7.  ? Lens nigricans M.Bieb., Godr., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Pupiečiai
(Fabales)
  Šeima
(Leguminosae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Lęšis
(Lens)
  1 Rūšis
([[]])
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti