FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Linales
Liniečiai

Liniečiai - Linales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (5), Albanija (3), Alžyras (5), Andora (5), Argentina (19), Armėnija (5), Australija (10), Austrija (10), Azerbaidžanas (3), Bahamai (4), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Belgija (9), Belizas (7), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (37), Bosnija ir Hercegovina (2), Botsvana (1), Brazilija (123), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (3), Bulgarija (20), Burkina Fasas (2), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (2), Danija (6), Dominika (1), Dominikos Respublika (9), Dramblio Kaulo Krantas (7), Egiptas (1), Ekvadoras (19), Eritrėja (1), Estija (2), Etiopija (5), Farerai (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (13), Gajana (32), Gana (5), Gibraltaras (1), Graikija (26), Grenada (1), Gruzija (9), Gvadelupa (3), Gvatemala (13), Gvinėja (4), Haitis (5), Hondūras (12), Honkongas (1), Indija (6), Indonezija (9), Irakas (4), Iranas (5), Islandija (2), Ispanija (23), Italija (21), Izraelis (7), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (6), Japonija (6), Jemenas (2), Jordanija (4), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (11), Jungtinės Amerikos Valstijos (70), Juodkalnija (3), Kambodža (1), Kamerūnas (11), Kanada (8), Kataras (1), Kazachija (2), Kenija (3), Kinija (9), Kipras (4), Kirgizija (3), Kolumbija (40), Komorai (6), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (12), Kroatija (8), Kuba (17), Latvija (1), Lenkija (8), Lesotas (1), Libanas (3), Liberija (1), Lietuva (1), Madagaskaras (37), Majotas (5), Malaizija (6), Malavis (2), Malis (1), Malta (2), Marokas (12), Mauricijus (4), Mauritanija (4), Meksika (35), Mianmaras (3), Moldavija (2), Monakas (1), Mongolija (3), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (5), Naujoji Zelandija (6), Nepalas (3), Nigerija (3), Nigeris (1), Nikaragva (14), Norvegija (6), Nyderlandai (4), Nyderlandų Antilai (3), Omanas (1), Pakistanas (2), Panama (14), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (17), Peru (36), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (3), Portugalija (12), Prancūzija (22), Prancūzijos Gviana (16), Puerto Rikas (6), Pusiaujo Gvinėja (5), Reunjonas (3), Rumunija (10), Rusija (14), Saliamono Salos (1), Salvadoras (7), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (4), Seišeliai (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (4), Singapūras (1), Sirija (4), Slovakija (6), Slovėnija (9), Sudanas (2), Suomija (4), Surinamas (14), Tadžikija (1), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (6), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (5), Tunisas (4), Turkija (21), Turkmėnija (2), Uganda (2), Ukraina (6), Urugvajus (9), Uzbekija (3), Venesuela (49), Vengrija (9), Vietnamas (5), Vokietija (15), Zambija (3), Zimbabvė (3), Čekija (5), Čilė (6), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (2), Švedija (12), Šveicarija (7). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę laisvėje (1), Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (2), Pažeidžiami (7), Nekeliantys susirūpinimo (1), Trūksta duomenų (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Erythroxylaceae ?, ? [0-0]
  2.  ? Humiriaceae A. Juss., ? [0-0]
  3.  ? Ixonanthaceae Planch., Miq., ? [0-0]
  4.  ? Linaceae DC., Perleb, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Liniečiai
(Linales)
  3 šeimos   5 gentys   60 rūšių
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti