Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Mažieji baubliai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Ixobrychus
Yellow Bittern 9642.jpg
Ixobrychus exilis.jpg
47-090506-little-bittern-at-upper-ford-near-Sigri-.jpg

Mažieji baubliai - Ixobrychus Billberg, 1828, garninių (Ardeidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Gentyje 8 rūšys.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Angola (2), Argentina (2), Australija (5), Austrija (1), Bahamai (1), Bangladešas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bolivija (2), Botsvana (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (1), Bulgarija (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (2), Ekvadoras (2), Estija (1), Etiopija (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gajana (2), Graikija (1), Guamas (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (2), Indija (4), Indonezija (4), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (4), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kambodža (2), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kazachija (1), Kenija (2), Kinija (4), Kipras (1), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuveitas (1), Laosas (3), Lenkija (1), Lesotas (1), Libanas (1), Liberija (2), Libija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (4), Malavis (2), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Meksika (1), Mianmaras (3), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Namibija (2), Nepalas (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (3), Pitkerno salos (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (1), Rumunija (1), Rusija (3), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Serbija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (3), Sirija (1), Sudanas (1), Surinamas (2), Svazilandas (2), Tailandas (4), Taivanas (3), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (2), Urugvajus (1), Venesuela (2), Vengrija (1), Vietnamas (2), Vokietija (1), Zambija (2), Zimbabvė (2), Čekija (1), Čilė (2), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (2), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Nekeliantys susirūpinimo (8).

Rūšys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
      8 rūšys
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Mažieji baubliai
(Ixobrychus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 27 būriai   dar apie 17 genčių  

Išnašos Redaguoti

  1.  ? Ixobrychus novaezelandiae Potts, 1871
  2.  ? Ixobrychus minutus Linnaeus, 1766
  3.  ? Ixobrychus flavicollis Latham, 1790