Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Mažosios lūpažuvės

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Coris
XRF-Labroides bicolor.png
XRF-Labroides dimidiatus.png
Labroides phthirophagus.jpg

Mažosios lūpažuvės - Labroides Bleeker, 1851, lūpažuvinių (Labridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Gyvena Indijos bei Ramiajame vandenynuose ir Raudonojoje jūroje.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (1), Australija (18), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (2), Egiptas (3), Eritrėja (1), Etiopija (2), Fidžis (3), Filipinai (10), Gabonas (1), Gana (1), Gibraltaras (1), Graikija (1), Guamas (1), Gvinėja (2), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (4), Indonezija (6), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (2), JAV mažosios salos (1), Japonija (6), Jemenas (4), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Juodkalnija (1), Kamerūnas (1), Kenija (4), Kinija (1), Kipras (1), Kiribatis (1), Komorai (4), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kroatija (1), Kuko Salos (2), Liberija (3), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malta (1), Marokas (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (6), Mikronezija (1), Monakas (1), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (1), Norfolkas (2), Omanas (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (4), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (3), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (5), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Sirija (1), Somalis (2), Sudanas (1), Tailandas (4), Taivanas (10), Tanzanija (4), Togas (1), Tonga (2), Tunisas (1), Turkija (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (2), Vietnamas (1), Čekija (1), Čilė (2), Šri Lanka (4), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Bleeker P. 1851. Bijdrage tot de kennis der ichthyologische fauna van de Banda-eilanden. Natuurkd. Tijdschr. Neder. Indië v. 2. 225-261.

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Labroides)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Lūpažuvinės
(Labridae)

Išnašos Redaguoti