FANDOM

Maršalo salos
Flag of the Marshall Islands
LocationMarshallIslands
Vietininkas Maršalo salose
Angliškai Marshall Islands
Vokiškai Marshallinseln
Prancūziškai Îles Marshall
Rusiškai Маршалловы Острова

Maršalo salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Maršalo salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
213
  • 100px|link=Abudefduf hoefleri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf hoefleri</td><td class="smwtype_str">Abudefduf hoefleri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
61
  • 100px|link=Agave sisalana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agave sisalana</td><td class="smwtype_str">Agave sisalana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
108
  • 100px|link=Acalypha amentacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha amentacea</td><td class="smwtype_str">Acalypha amentacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
60
  • 100px|link=Anous minutus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous minutus</td><td class="smwtype_str">Anous minutus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
207
  • 100px|link=Acus crenulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus crenulatus</td><td class="smwtype_str">Acus crenulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
18
  • 100px|link=Aetobatus narinari
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aetobatus narinari</td><td class="smwtype_str">Aetobatus narinari</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Chelonia mydas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelonia mydas</td><td class="smwtype_str">Chelonia mydas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
969
  • 100px|link=Ablennes hians
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ablennes hians</td><td class="smwtype_str">Ablennes hians</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
4
  • 100px|link=Balaenoptera acutorostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaenoptera acutorostrata</td><td class="smwtype_str">Balaenoptera acutorostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Maršalo salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Albuliformes
Albuliformes18
2
  • 100px|link=Albula forsteri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albula forsteri</td><td class="smwtype_str">Albula forsteri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Anaspidea
Anaspidea0
3
  • 100px|link=Aplysia parvula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplysia parvula</td><td class="smwtype_str">Aplysia parvula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
8
  • 100px|link=Atherinomorus insularum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus insularum</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus insularum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Bulverio audrapaukštis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulverio audrapaukštis</td><td class="smwtype_str">Bulweria bulwerii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
49
  • 100px|link=Adioryx lacteoguttatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adioryx lacteoguttatus</td><td class="smwtype_str">Adioryx lacteoguttatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
13
  • 100px|link=Brosmophyciops pautzkei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brosmophyciops pautzkei</td><td class="smwtype_str">Brosmophyciops pautzkei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
19
  • 100px|link=Bittium impendens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium impendens</td><td class="smwtype_str">Bittium impendens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
3
  • 100px|link=Atys naucum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atys naucum</td><td class="smwtype_str">Atys naucum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
4
  • 100px|link=Balaenoptera acutorostrata
  • pilnas sąrašas
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Gambusia affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gambusia affinis</td><td class="smwtype_str">Gambusia affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dygliažuvės
Dygliažuvės10
1
  • 100px|link=Eurypegasus draconis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurypegasus draconis</td><td class="smwtype_str">Eurypegasus draconis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
806
  • 100px|link=Abudefduf biocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf biocellatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf biocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Rifinis garnys, Egretta sacra map, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rifinis garnys</td><td class="smwtype_str">Egretta sacra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
7
  • 100px|link=Gigantura indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gigantura indica</td><td class="smwtype_str">Gigantura indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gonorhynchiformes
Gonorhynchiformes14
1
  • 100px|link=Chanos chanos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chanos chanos</td><td class="smwtype_str">Chanos chanos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Fregata aquila, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata aquila</td><td class="smwtype_str">Fregata aquila</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Mikronezinis imperatoriškasis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mikronezinis imperatoriškasis karvelis</td><td class="smwtype_str">Ducula oceanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katrykliai
Katrykliai83
12
  • 100px|link=Carcharhinus albimarginatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus albimarginatus</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus albimarginatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
5
  • 100px|link=Antennarius analis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius analis</td><td class="smwtype_str">Antennarius analis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
4
  • 100px|link=Bregmaceros bathymaster
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bregmaceros bathymaster</td><td class="smwtype_str">Bregmaceros bathymaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
10
  • 100px|link=Chaenomugil leuciscus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chaenomugil leuciscus</td><td class="smwtype_str">Chaenomugil leuciscus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
2
  • 100px|link=Bolinichthys photothorax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bolinichthys photothorax</td><td class="smwtype_str">Bolinichthys photothorax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
98
  • 100px|link=Acus crenulatus
  • pilnas sąrašas
Nudibranchia
Nudibranchia0
5
  • 100px|link=Aegires punctilucens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegires punctilucens</td><td class="smwtype_str">Aegires punctilucens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Nebrius ferrugineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nebrius ferrugineus</td><td class="smwtype_str">Nebrius ferrugineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
11
  • 100px|link=Aesopia heterorhinos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aesopia heterorhinos</td><td class="smwtype_str">Aesopia heterorhinos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
56
  • 100px|link=Alutera scripta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alutera scripta</td><td class="smwtype_str">Alutera scripta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
5
  • 100px|link=Aetobatus narinari
  • pilnas sąrašas
Saulėžuvės
Saulėžuvės93
1
  • 100px|link=Xenolepidichthys dalgleishi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Xenolepidichthys dalgleishi</td><td class="smwtype_str">Xenolepidichthys dalgleishi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
7
  • 100px|link=Dussumieria elopsoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dussumieria elopsoides</td><td class="smwtype_str">Dussumieria elopsoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
45
  • 100px|link=Caracanthus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus maculatus</td><td class="smwtype_str">Caracanthus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
27
  • 100px|link=Aulostomus chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus chinensis</td><td class="smwtype_str">Aulostomus chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
31
  • 100px|link=Anous minutus
  • pilnas sąrašas
Testudines
Testudines10
1
  • 100px|link=Chelonia mydas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
96
  • 100px|link=Anarchias allardicei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anarchias allardicei</td><td class="smwtype_str">Anarchias allardicei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
24
  • 100px|link=Ablennes hians
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės836
1
  • 100px|link=Plotosus lineatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plotosus lineatus</td><td class="smwtype_str">Plotosus lineatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
5
  • 100px|link=Eustomias cryptobulbus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eustomias cryptobulbus</td><td class="smwtype_str">Eustomias cryptobulbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
5
  • 100px|link=Dicrurus macrocercus, Black Drongo chicks I IMG 4413,
    , 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dicrurus macrocercus</td><td class="smwtype_str">Dicrurus macrocercus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Kuoduotoji antis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kuoduotoji antis</td><td class="smwtype_str">Aythya fuligula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Maršalo salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
2
  • 100px|link=Cocos nucifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cocos nucifera</td><td class="smwtype_str">Cocos nucifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Caladium bicolor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caladium bicolor</td><td class="smwtype_str">Caladium bicolor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
10
  • 100px|link=Adenostemma lavenia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenostemma lavenia</td><td class="smwtype_str">Adenostemma lavenia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
5
  • 100px|link=Blechum pyramidatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Blechum pyramidatum</td><td class="smwtype_str">Blechum pyramidatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
8
  • 100px|link=Cestrum domingense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cestrum domingense</td><td class="smwtype_str">Cestrum domingense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
2
  • 100px|link=Ceiba pentandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceiba pentandra</td><td class="smwtype_str">Ceiba pentandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
5
  • 100px|link=Artocarpus altilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artocarpus altilis</td><td class="smwtype_str">Artocarpus altilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
1
  • 100px|link=Cymodocea rotundata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cymodocea rotundata</td><td class="smwtype_str">Cymodocea rotundata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Pouteria resinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pouteria resinosa</td><td class="smwtype_str">Pouteria resinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
3
  • 100px|link=Bryophyllum pinnatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bryophyllum pinnatum</td><td class="smwtype_str">Bryophyllum pinnatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
1
  • 100px|link=Gomphichis crassilabia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gomphichis crassilabia</td><td class="smwtype_str">Gomphichis crassilabia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
5
  • 100px|link=Calotropis gigantea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calotropis gigantea</td><td class="smwtype_str">Calotropis gigantea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Salix araeostachya
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix araeostachya</td><td class="smwtype_str">Salix araeostachya</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
8
  • 100px|link=Boerhavia albiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boerhavia albiflora</td><td class="smwtype_str">Boerhavia albiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Bacopa monnieri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bacopa monnieri</td><td class="smwtype_str">Bacopa monnieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
1
  • 100px|link=Canna indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canna indica</td><td class="smwtype_str">Canna indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
1
  • 100px|link=Lepidium bidentatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lepidium bidentatum</td><td class="smwtype_str">Lepidium bidentatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
12
  • 100px|link=Acalypha amentacea
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
1
  • 100px|link=Hippobroma longiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippobroma longiflora</td><td class="smwtype_str">Hippobroma longiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kazuariečiai
Kazuariečiai0
1
  • 100px|link=Casuarina equisetifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Casuarina equisetifolia</td><td class="smwtype_str">Casuarina equisetifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
1
  • 100px|link=Tradescantia spathacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tradescantia spathacea</td><td class="smwtype_str">Tradescantia spathacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Cassytha filiformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassytha filiformis</td><td class="smwtype_str">Cassytha filiformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lecythidales
Lecythidales0
1
  • 100px|link=Barringtonia asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barringtonia asiatica</td><td class="smwtype_str">Barringtonia asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
9
  • 100px|link=Agave sisalana
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Cananga odorata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cananga odorata</td><td class="smwtype_str">Cananga odorata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
2
  • 100px|link=Ludwigia octovalvis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ludwigia octovalvis</td><td class="smwtype_str">Ludwigia octovalvis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
4
  • 100px|link=Allophylus cobbe
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allophylus cobbe</td><td class="smwtype_str">Allophylus cobbe</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
10
  • 100px|link=Clerodendrum inerme
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clerodendrum inerme</td><td class="smwtype_str">Clerodendrum inerme</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
1
  • 100px|link=Pandanus tectorius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pandanus tectorius</td><td class="smwtype_str">Pandanus tectorius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
14
  • 100px|link=Caesalpinia bonduc
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caesalpinia bonduc</td><td class="smwtype_str">Caesalpinia bonduc</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
1
  • 100px|link=Primula esquirolii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Primula esquirolii</td><td class="smwtype_str">Primula esquirolii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
6
  • 100px|link=Canthium kuntzeanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canthium kuntzeanum</td><td class="smwtype_str">Canthium kuntzeanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
2
  • 100px|link=Chordifex chaunocoleus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordifex chaunocoleus</td><td class="smwtype_str">Chordifex chaunocoleus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
1
  • 100px|link=Polygonella myriophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygonella myriophylla</td><td class="smwtype_str">Polygonella myriophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Salieriečiai
Salieriečiai0
2
  • 100px|link=Centella asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centella asiatica</td><td class="smwtype_str">Centella asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Ximenia americana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ximenia americana</td><td class="smwtype_str">Ximenia americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
42
  • 100px|link=Brachiaria mutica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brachiaria mutica</td><td class="smwtype_str">Brachiaria mutica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.