Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Morokotos

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Microspathodon
Morokotos

Morokotos - Microspathodon Fowler et Ball, 1924, vienuolžuvinių (Pomacentridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (1), Dominika (1), Ekvadoras (2), Gabonas (1), Gana (1), Grenada (1), Gvatemala (1), Haitis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kaimanų salos (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (2), Kuba (1), Meksika (4), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (2), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Surinamas (1), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Aburto-Oropeza , O. i Balart, E. F., 2001., Community structure of reef fish in several habitats of a rocky reef in the Gulf of California., Marine Ecology, 22:283-305.
  • Carter, J.A. i L. Kaufman 2003: Pomacentridae (pp. 1694–1700). In: Carpenter 2003 [ref. 27082]. The living marine resources of the Western Central Atlantic. v. 3.
  • Cuesta, T.C., 1932., Lista de los peces de las costas de la Baja California., Inst. Biol. Mexico, Anal, 3(1):75-80.
  • Gill, T.N., 1862., Catalogue of the fishes of Lower California in the Smithsonian Institution, collected by Mr. J. Xantus. Part 1., Proc. Acad. Nat. Sci. Phila., 14:140-151.
  • Günther A. 1862. Catalogue of the fishes in the British Museum. Catalogue of the Acanthopterygii Pharyngognathi and Anacanthini in the collection of the British Muesum. Cat. Fishes v. 4. i-xxi + 1-534.
  • López , M. I. i Bussing, W. A., 1982., Lista provisional de los peces marinos de la Costa Rica., Revista de Biología Tropical, 30(1):5-26.
  • Vega, A.J., Villareal, N., 2003., Peces asociados a arrecifes y manglares en el Parque Nacional Coiba., Tecnociencia, 5:65-76.

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      ? rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Microspathodon)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Vienuolžuvinės
(Pomacentridae)

Išnašos Redaguoti