Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Naujosios Zelandijos lūpažuvės

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Cheilinus
Humphead wrasse melb aquarium.jpg
Cheilinus fasciatus.JPG
Broomtail wrasse cheilinus lunulatus.JPG

Naujosios Zelandijos lūpažuvės - Cheilinus Lacépède, 1801, lūpažuvinių (Labridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (5), Antarktida (1), Australija (8), Džibutis (3), Egiptas (9), Eritrėja (5), Etiopija (4), Fidžis (9), Filipinai (12), Guamas (6), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (4), Indonezija (10), Iranas (1), Izraelis (2), JAV mažosios salos (1), Japonija (9), Jemenas (3), Jordanija (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kenija (4), Kinija (4), Kiribatis (8), Kokosų (Kilingo) Salos (3), Komorai (4), Kuko Salos (3), Madagaskaras (7), Malaizija (3), Maršalo salos (7), Mauricijus (7), Mikronezija (8), Mozambikas (8), Naujoji Kaledonija (8), Naujoji Zelandija (1), Omanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (9), Pietų Afrikos Respublika (4), Prancūzija (9), Prancūzijos Polinezija (6), Reunjonas (5), Saliamono Salos (7), Samoa (5), Saudo Arabija (10), Seišeliai (8), Singapūras (2), Somalis (1), Sudanas (4), Tailandas (7), Taivanas (11), Tanzanija (9), Tokelau (2), Tonga (5), Tuvalu (2), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (6), Vietnamas (7), Volisas ir Futūna (2), Šri Lanka (5)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Lacepède B. G. E. 1801. Histoire naturelle des poissons. Hist. Nat. Poiss. v. 3. i-lxvi + 1-558.

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      ? rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Cheilinus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Lūpažuvinės
(Labridae)

Išnašos Redaguoti