Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Netikrosios gramos

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Pseudogramma
Netikrosios gramos

Netikrosios gramos - Pseudogramma Bleeker, 1875, akmeninių ešerių (Serranidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Australija (3), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (2), Bermudai (1), Dominika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (6), Filipinai (6), Guamas (3), Hondūras (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (3), Indonezija (5), Izraelis (1), JAV mažosios salos (1), Japonija (2), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kalėdų sala (2), Kenija (2), Kiribatis (4), Kolumbija (3), Komorai (3), Kosta Rika (2), Kuko Salos (2), Madagaskaras (3), Majotas (1), Malaizija (2), Maršalo salos (5), Mauricijus (2), Meksika (3), Mikronezija (3), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (4), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (7), Saliamono Salos (4), Seišeliai (3), Sent Lusija (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (1), Tonga (3), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (5), Venesuela (1), Vietnamas (2), Volisas ir Futūna (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      11 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Netikrosios gramos
(Pseudogramma)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Akmeniniai ešeriai
(Serranidae)

Išnašos Redaguoti