Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Paprastosios plokščiagalvės

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Platycephalidae
IneKC.jpg
Cymbacephalus beauforti.jpg
Papilloculiceps longiceps 2 by Marek Jakubowski.jpg

Paprastosios plokščiagalvės - Platycephalidae, skorpenžuvių (Scorpaeniformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Dydis – iki 1,1 m.

Biologija Redaguoti

Gyvena 10–300 m gylyje.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitusios Indijos ir Ramiajame vandenynuose.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (4), Angola (3), Australija (83), Bachreinas (4), Bangladešas (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brunėjus (3), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (11), Eritrėja (2), Etiopija (3), Fidžis (8), Filipinai (49), Gabonas (1), Gana (2), Guamas (1), Gvinėja (1), Honkongas (5), Indija (28), Indijos Vandenyno Britų Sritis (6), Indonezija (41), Iranas (5), Izraelis (5), Japonija (31), Jemenas (8), Jordanija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kamerūnas (1), Kataras (5), Kenija (7), Kinija (26), Kiribatis (5), Komorai (7), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kuko Salos (1), Kuveitas (4), Liberija (1), Madagaskaras (15), Malaizija (12), Maršalo salos (8), Mauricijus (6), Mauritanija (2), Mianmaras (11), Mikronezija (7), Mozambikas (23), Naujoji Kaledonija (8), Nigerija (2), Omanas (11), Pakistanas (8), Papua Naujoji Gvinėja (25), Pietų Afrikos Respublika (18), Pietų Korėja (4), Pitkerno salos (1), Prancūzija (7), Prancūzijos Polinezija (5), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (5), Saliamono Salos (9), Samoa (3), Saudo Arabija (17), Seišeliai (12), Senegalas (3), Siera Leonė (3), Singapūras (19), Somalis (11), Sudanas (4), Tailandas (33), Taivanas (29), Tanzanija (7), Togas (1), Tonga (8), Vanuatu (6), Vietnamas (16), Volisas ir Futūna (3), Šri Lanka (22)..

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Eschmeyer, William N. (1998). Paxton, J.R. & Eschmeyer, W.N.. ed. Encyclopedia of Fishes. San Diego: Academic Press. p. 176. ISBN 0-12-547665-5.
  • Joseph S. Nelson, Fishes of the World, John Wiley & Sons, 2006, ISBN 0-471-25031-7

Sistematika Redaguoti

  dar 35 šeimos  
   
  Būrys
Skorpenžuvės
(Scorpaeniformes)
   
        68 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Paprastosios plokščiagalvės
(Platycephalidae)
  19 genčių  
         
  dar 40 būriai  

Išnašos Redaguoti