Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Paprastosios tilapijos

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Tilapia
Buttikoferi.png
Tilapia mariae.jpg
Tiren u0.gif

Paprastosios tilapijos - Tilapia Boulenger, 1898, daugiaspalvių ešeržuvų (Cichlidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitusios Afrikoje.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (2), Angola (7), Australija (2), Bangladešas (1), Beninas (4), Bisau Gvinėja (3), Botsvana (4), Brazilija (2), Burkina Fasas (4), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (9), Egiptas (4), Etiopija (3), Filipinai (2), Gabonas (8), Gambija (2), Gana (11), Gvinėja (4), Hondūras (1), Indonezija (1), Ispanija (1), Izraelis (4), Jamaika (1), Japonija (2), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kamerūnas (20), Kenija (7), Kinija (1), Kongo Demokratinė Respublika (8), Liberija (2), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Malavis (3), Malis (5), Marokas (1), Mauritanija (3), Meksika (2), Mozambikas (6), Namibija (4), Nigerija (9), Nigeris (5), Palestina (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (6), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (2), Seišeliai (1), Senegalas (6), Siera Leonė (2), Sirija (1), Sudanas (4), Svazilandas (1), Taivanas (4), Tanzanija (2), Togas (4), Trinidadas ir Tobagas (1), Uganda (4), Vanuatu (1), Zambija (6), Zimbabvė (2), Čadas (5)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Axelrod, H.R., 1993. The most complete colored lexicon of cichlids. T.F.H. Publications, Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Eschmeyer, William N.: Genera of Recent Fishes. California Academy of Sciences. San Francisco, Califòrnia, Estats Units. iii + 697. ISBN 0-940228-23-8. 1990.
  • Goldstein, R.J.: Cichlids of the world.T.F.H. Publications Inc. Neptune City, Nova Jersey, Estats Units. 1988.
  • Konings, A., 1990. Ad Konings's book of cichlids and all the other fishes of Lake Malawi. T.F.H. Publications, Inc., Neptune City, Nova Jersey, Estats Units.
  • Konings, A. 2001. Malawi Cichlids in their natural habitat. Cichlid Press, Estats Units. 3a. edició.
  • Römer U.: Cichliden Atlas, Bd. 1. Melle. 1311 p. Any 1998.
  • Snoeks, J. & M. Hanssens 2004: Identification guidelines to other non-mbuna. pp. 266–310 a: Snoeks, J. (ed). The cichlid diversity of Lake Malawi/Nyasa/Niassa: identification, distribution and taxonomy. Cichlid Press, El Paso, Texas, Estats Units: 1-360.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      42 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Paprastosios tilapijos
(Tilapia)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Daugiaspalvės ešeržuvės
(Cichlidae)

  dar 45 būriai   dar 214 genčių  

Išnašos Redaguoti