FANDOM

Pitkerno salos

Vietininkas Pitkerno salose
Angliškai Pitcairn Islands
Vokiškai Pitcairninseln
Prancūziškai Îles Pitcairn
Rusiškai Острова Питкэрн

Pitkerno salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Pitkerno salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
67
  • 100px|link=Abudefduf sordidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf sordidus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf sordidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
12
  • 100px|link=Canna indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canna indica</td><td class="smwtype_str">Canna indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
35
  • 100px|link=Abutilon pitcairnense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon pitcairnense</td><td class="smwtype_str">Abutilon pitcairnense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
82
  • 100px|link=Acrocephalus vaughani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus vaughani</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus vaughani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
69
  • 100px|link=Acus crenulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus crenulatus</td><td class="smwtype_str">Acus crenulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Carcharhinus galapagensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus galapagensis</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus galapagensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
200
  • 100px|link=Acanthocybium solandri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthocybium solandri</td><td class="smwtype_str">Acanthocybium solandri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Pitkerno salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Iso nesiotes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Iso nesiotes</td><td class="smwtype_str">Iso nesiotes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
11
  • 100px|link=Myripristis amaena
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myripristis amaena</td><td class="smwtype_str">Myripristis amaena</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
3
  • 100px|link=Brosmophyciops pautzkei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brosmophyciops pautzkei</td><td class="smwtype_str">Brosmophyciops pautzkei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
9
  • 100px|link=Bittium zebrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium zebrum</td><td class="smwtype_str">Bittium zebrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
1
  • 100px|link=Bulla punctulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulla punctulata</td><td class="smwtype_str">Bulla punctulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
186
  • 100px|link=Abudefduf sordidus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Ixobrychus sinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ixobrychus sinensis</td><td class="smwtype_str">Ixobrychus sinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Cacomantis sepulcralis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cacomantis sepulcralis</td><td class="smwtype_str">Cacomantis sepulcralis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
3
  • 100px|link=Saurida flamma
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida flamma</td><td class="smwtype_str">Saurida flamma</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Porzana atra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Porzana atra</td><td class="smwtype_str">Porzana atra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
1
  • 100px|link=Lepadichthys frenatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lepadichthys frenatus</td><td class="smwtype_str">Lepadichthys frenatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Australinis žalčiagalvis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Australinis žalčiagalvis</td><td class="smwtype_str">Anhinga novaehollandiae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
14
  • 100px|link=Baltakaktis smaragdinis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakaktis smaragdinis purplelis</td><td class="smwtype_str">Chalcophaps stephani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
1
  • 100px|link=Carcharhinus galapagensis
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
2
  • 100px|link=Antennarius coccineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius coccineus</td><td class="smwtype_str">Antennarius coccineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus macrurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus macrurus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus macrurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes345
1
  • 100px|link=Neomyxus leuciscus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neomyxus leuciscus</td><td class="smwtype_str">Neomyxus leuciscus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
35
  • 100px|link=Acus crenulatus
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
3
  • 100px|link=Geltonsnapė gua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonsnapė gua</td><td class="smwtype_str">Neopsittacus musschenbroekii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Peliniai paukščiai
Peliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Pitohui ferrugineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pitohui ferrugineus</td><td class="smwtype_str">Pitohui ferrugineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Ninox novaeseelandiae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ninox novaeseelandiae</td><td class="smwtype_str">Ninox novaeseelandiae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Bothus mancus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus mancus</td><td class="smwtype_str">Bothus mancus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
12
  • 100px|link=Arothron meleagris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron meleagris</td><td class="smwtype_str">Arothron meleagris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Azijinis peslys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azijinis peslys</td><td class="smwtype_str">Haliastur indus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
14
  • 100px|link=Caracanthus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus maculatus</td><td class="smwtype_str">Caracanthus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
2
  • 100px|link=Aulostomus chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus chinensis</td><td class="smwtype_str">Aulostomus chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
20
  • 100px|link=Anarchias seychellensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anarchias seychellensis</td><td class="smwtype_str">Anarchias seychellensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
10
  • 100px|link=Cheilopogon atrisignis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon atrisignis</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon atrisignis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Baltapilvė salangana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltapilvė salangana</td><td class="smwtype_str">Collocalia esculenta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Aruvinis rojinis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aruvinis rojinis tulžys</td><td class="smwtype_str">Tanysiptera hydrocharis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
31
  • 100px|link=Acrocephalus vaughani
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Dėmėtoji medžąsė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dėmėtoji medžąsė</td><td class="smwtype_str">Dendrocygna guttata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Pitkerno salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Astriečiai
Astriečiai0
2
  • 100px|link=Bidens hendersonensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bidens hendersonensis</td><td class="smwtype_str">Bidens hendersonensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
1
  • 100px|link=Jasminum didymum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Jasminum didymum</td><td class="smwtype_str">Jasminum didymum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
2
  • 100px|link=Lycium sandwicense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lycium sandwicense</td><td class="smwtype_str">Lycium sandwicense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
2
  • 100px|link=Abutilon pitcairnense
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
2
  • 100px|link=Celtis pacifica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celtis pacifica</td><td class="smwtype_str">Celtis pacifica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
2
  • 100px|link=Caldcluvia nymanii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caldcluvia nymanii</td><td class="smwtype_str">Caldcluvia nymanii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
1
  • 100px|link=Taeniophyllum fasciola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Taeniophyllum fasciola</td><td class="smwtype_str">Taeniophyllum fasciola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
1
  • 100px|link=Alyxia stellata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyxia stellata</td><td class="smwtype_str">Alyxia stellata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Salix flabellaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix flabellaris</td><td class="smwtype_str">Salix flabellaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
3
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
1
  • 100px|link=Canna indica
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
3
  • 100px|link=Aleurites moluccana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aleurites moluccana</td><td class="smwtype_str">Aleurites moluccana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
1
  • 100px|link=Centropogon ferrugineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centropogon ferrugineus</td><td class="smwtype_str">Centropogon ferrugineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
1
  • 100px|link=Commelina diffusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina diffusa</td><td class="smwtype_str">Commelina diffusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
5
  • 100px|link=Heliotropium anomalum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Heliotropium anomalum</td><td class="smwtype_str">Heliotropium anomalum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
5
  • 100px|link=Pandanus benignus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pandanus benignus</td><td class="smwtype_str">Pandanus benignus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
4
  • 100px|link=Bauhinia monandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bauhinia monandra</td><td class="smwtype_str">Bauhinia monandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
4
  • 100px|link=Cyclophyllum barbatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyclophyllum barbatum</td><td class="smwtype_str">Cyclophyllum barbatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
1
  • 100px|link=Schefflera actinophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schefflera actinophylla</td><td class="smwtype_str">Schefflera actinophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
4
  • 100px|link=Eleusine indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eleusine indica</td><td class="smwtype_str">Eleusine indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.