FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Podostemales
Podostemales

? Podostemales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (24), Armėnija (1), Australija (57), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Belgija (1), Belizas (9), Beninas (2), Bolivija (21), Botsvana (1), Brazilija (90), Britų Mergelių salos (2), Brunėjus (2), Bulgarija (1), Burkina Fasas (2), Centrinės Afrikos Respublika (6), Danija (1), Dominika (2), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (5), Ekvadoras (8), Estija (1), Etiopija (3), Filipinai (3), Gabonas (5), Gajana (22), Gana (2), Graikija (1), Gruzija (2), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (12), Gvinėja (2), Hondūras (15), Indija (22), Indonezija (5), Iranas (1), Ispanija (2), Italija (1), Jamaika (5), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (30), Kambodža (1), Kamerūnas (6), Kanada (1), Kenija (2), Kinija (5), Kolumbija (25), Komorai (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (15), Kroatija (1), Kuba (24), Kuko Salos (1), Laosas (4), Lenkija (1), Liberija (1), Madagaskaras (14), Majotas (3), Malaizija (6), Malavis (1), Malis (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Martinika (1), Mauricijus (3), Meksika (28), Mianmaras (3), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Nigerija (4), Nigeris (1), Nikaragva (9), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Panama (13), Papua Naujoji Gvinėja (7), Paragvajus (24), Peru (10), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (10), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Ruanda (1), Rusija (2), Salvadoras (5), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (3), Singapūras (1), Slovėnija (1), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (22), Tailandas (6), Taivanas (4), Tanzanija (4), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Uganda (2), Ukraina (2), Urugvajus (13), Venesuela (29), Vengrija (1), Vietnamas (8), Vokietija (2), Zambija (2), Zimbabvė (3), Čekija (2), Čilė (1), Šri Lanka (6), Švedija (4), Šveicarija (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Nykstantys (2), Pažeidžiami (10), Nekeliantys susirūpinimo (27), Trūksta duomenų (7).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Podostemaceae Rich., Kunth, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Podostemales)
  2 šeimos   1 Gentis
([[]])
  1 Rūšis
([[]])
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti