Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Puošnioji talasoma

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Thalassoma pavo
Female Thalassoma pavo.JPG
Unidentified wrasse.jpg
Puošnioji talasoma
Puošnioji talasoma

Puošnioji talasoma, sin. lūpotė povas - Thalassoma pavo (Linnaeus, 1758), lūpažuvinių (Labridae) šeimos žuvis, priklausanti talasomų (Thalassoma) genčiai.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas šviesiai žalias su metaliniu atspalviu, dryžuotas plačiomis oranžinėmis ir mėlynomis linijomis. Galva būna rožinės ir mėlynos spalvų, o nugaros ir analinis pelekai - mėlyni su metalo blizgesiu. Ant lyros formos uodegos yra raudonų ir mėlynų žymių.

Biologija Redaguoti

Akvariumuose ištvermingos ir pakenčia 18-22 laipsnių temperatūrą. Šios žuvys tvirtos ir taikios, bet nemėgsta didelio nitritų kiekio akvariumo vandenyje.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Gyvena Rytų Atlanto atogrąžų vandenyse ir Viduržemio jūroje.

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        513 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Lūpažuvinės
(Labridae)
  70 genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti

  1. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Thalassoma pavo informacija.
  2. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Chlorichthys pavo informacija.
  3. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Chloricthys pavo informacija.
  4. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis blochii informacija.
  5. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis pavo informacija.
  6. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis squamismarginatus informacija.
  7. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis turcica lemniscata informacija.
  8. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis turcica torquata informacija.
  9. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis turcicia informacija.
  10. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis unimaculata informacija.
  11. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis unimaculata lineolata informacija.
  12. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis unimaculata taeniata informacija.
  13. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Julis vulgaris informacija.
  14. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Labrus leo informacija.
  15. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Labrus pavo informacija.
  16. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Labrus syriacus informacija.
  17. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Thalassoma parvo informacija.
  18. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Thalassoma pavo lemniscata informacija.
  19. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Thalassoma pavo taeniata informacija.
  20. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Thalassoma pavo torquata informacija.
  21. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Thalassoma unimaculatum informacija.