Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Raudonieji rifiniai ešeriai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Priacanthidae
Priacanthus hamrur 1.jpg
Pristigenys alta.jpg
Priacanthus cruentatus.jpg

Raudonieji rifiniai ešeriai, katalufos - Priacanthidae, ešeržuvių (Perciformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas 30–50 cm ilgio, ryškiai raudonas.

Biologija Redaguoti

Gyvena ant povandeninių uolų prie koralinių rifų, kelios rūšys atviruose vandenyse. Kai kurios meškeriojamos maistui.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitę Ramiojo vandenyno vakarinės dalies, Atlanto ir Indijos vandenynų atogrąžų ir paatogrąžio platumose.

Šeimoje 4 gentys, 19 rūšių.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (5), Angilija (2), Angola (2), Antigva ir Barbuda (3), Australija (10), Bachreinas (2), Bahamai (5), Barbadosas (3), Belizas (3), Beninas (1), Bermudai (5), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Egiptas (2), Ekvadoras (5), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (4), Filipinai (11), Gabonas (2), Gajana (1), Gana (1), Grenada (1), Gruzija (2), Guamas (3), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (2), Hondūras (1), Indija (5), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (9), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (2), Jamaika (3), Japonija (16), Jemenas (2), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kambodža (2), Kamerūnas (1), Kanada (3), Kataras (1), Kenija (3), Kinija (9), Kiribatis (2), Kolumbija (1), Komorai (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (4), Kuba (5), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (4), Malaizija (3), Marianos Šiaurinės Salos (2), Maršalo salos (2), Mauricijus (5), Mauritanija (1), Meksika (10), Mianmaras (1), Mikronezija (3), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (5), Nigerija (2), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (2), Pitkerno salos (1), Portugalija (2), Prancūzija (6), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (4), Saliamono Salos (5), Salvadoras (1), Samoa (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (4), Senegalas (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (3), Sudanas (1), Surinamas (3), Tailandas (5), Taivanas (15), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (2), Čilė (3), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (4), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        19 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Raudonieji rifiniai ešeriai
(Priacanthidae)
  4 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti