Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Remeziniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Remizidae
Auriparus flaviceps 1 (1).jpg
Remiz pendulinus (Marek Szczepanek) zoom.jpg
African Penduline-Tit (Anthoscopus caroli).jpg

Remeziniai - Remizidae Olphe-Galliard, 1891, žvirblinių paukščių (Passeriformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas 7,5–11 cm ilgio. Sparnai trumpi ir apvalūs, uodega trumpa, su įpjovomis. Plunksnos šviesiai pilkos, geltonos ir baltos. Kai kurios rūšys yra šviesiai geltonos arba raudonos spalvos.

Biologija Redaguoti

Kelios rūšys yra migruojančios.

Lizdas Redaguoti

Mityba Redaguoti

Minta vabzdžiais.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę Eurazijoje, Afrikoje ir Šiaurės Amerikoje.

Šeimoje 5 gentys, 13 rūšių.

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Angola (3), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Botsvana (2), Bulgarija (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Estija (1), Etiopija (1), Gabonas (1), Gana (2), Graikija (1), Gvinėja (1), Honkongas (1), Indija (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (2), Kazachija (1), Kenija (3), Kinija (2), Kirgizija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Liberija (1), Lietuva (1), Malavis (1), Malis (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mozambikas (1), Namibija (2), Nigerija (2), Nigeris (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (2), Prancūzija (1), Rumunija (1), Rusija (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Slovakija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Tanzanija (3), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (4), Ukraina (1), Uzbekija (2), Vengrija (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čekija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (1). 

Gentys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 98 šeimos  
   
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
   
        13 rūšių
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Remeziniai
(Remizidae)
  5 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti