Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Rifų sargai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Dascyllus
Dascyllus aruanus Elapied.jpg
Dascyllus albisella 2.jpg
Monaco.Musée océanographique048.jpg

Rifų sargai - Dascyllus Cuvier, 1829, vienuolžuvinių (Pomacentridae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Minta zooplanktonu.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę tarp koralinių rifų Raudonojoje jūroje, Indijos ir Ramiajame vandenynuose.

Gentyje 9 rūšys.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Australija (4), Barbadosas (1), Bisau Gvinėja (1), Džibutis (1), Egiptas (2), Eritrėja (2), Etiopija (3), Fidžis (5), Filipinai (5), Guamas (2), Haitis (1), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (3), Izraelis (2), JAV mažosios salos (2), Japonija (2), Jemenas (2), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kalėdų sala (1), Kenija (2), Kinija (2), Kiribatis (5), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (1), Kuba (1), Kuveitas (1), Madagaskaras (2), Malaizija (3), Maršalo salos (2), Mauricijus (2), Meksika (1), Mianmaras (1), Mikronezija (4), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (2), Omanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pitkerno salos (3), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (6), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (3), Samoa (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (2), Senegalas (1), Singapūras (1), Somalis (2), Sudanas (1), Tailandas (2), Taivanas (4), Tanzanija (1), Tonga (2), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vietnamas (2), Volisas ir Futūna (2), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Gerald R. Allen: Riffbarsche der Welt, Mergus Verlag Melle, 1991, ISBN 3-88244-007-4
  • Baensch/Patzner: Mergus Meerwasser Atlas Band 7 Perciformes (Barschartige), Mergus Verlag, 1998, ISBN 3-88244-107-0.

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      10 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Rifų sargai
(Dascyllus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Vienuolžuvinės
(Pomacentridae)

Išnašos Redaguoti