FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cornales
Seduliečiai

Seduliečiai - Cornales Link, Handbuch, 1829, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (7), Albanija (1), Andora (1), Armėnija (2), Australija (7), Austrija (8), Azerbaidžanas (1), Belgija (4), Bolivija (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Brunėjus (2), Bulgarija (2), Burundis (1), Butanas (4), Danija (11), Egiptas (4), Ekvadoras (1), Estija (1), Farerai (1), Fidžis (1), Filipinai (7), Graikija (2), Grenlandija (1), Gruzija (3), Gvatemala (4), Hondūras (1), Honkongas (4), Indija (11), Indonezija (18), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (16), Italija (3), Japonija (16), Jungtinė Karalystė (12), Jungtinės Amerikos Valstijos (48), Kambodža (3), Kamerūnas (1), Kanada (15), Kenija (1), Kinija (41), Kolumbija (2), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (4), Kroatija (2), Kuko Salos (2), Laosas (8), Lenkija (5), Libanas (2), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Malaizija (16), Meksika (15), Mianmaras (8), Moldavija (1), Naujoji Zelandija (8), Nepalas (5), Norvegija (5), Nyderlandai (8), Pakistanas (1), Panama (6), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (9), Portugalija (2), Prancūzija (7), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (2), Rumunija (2), Rusija (7), Saliamono Salos (3), Salvadoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Singapūras (4), Sirija (2), Slovakija (2), Slovėnija (3), Sudanas (1), Suomija (4), Tailandas (8), Taivanas (8), Tanzanija (2), Tokelau (1), Turkija (2), Uganda (1), Ukraina (2), Venesuela (1), Vengrija (2), Vietnamas (17), Vokietija (7), Čekija (3), Šri Lanka (6), Švedija (16), Šveicarija (2). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (8), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Cornaceae Bercht., J. Presl, ? [0-0]
  2.  ? Garryaceae Lindl., ? [0-0]
  3.  ? Curtisiaceae Engl., Takht., ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Seduliečiai
(Cornales)
  5 šeimos   5 gentys   40 rūšių
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti