FANDOM

Sen Pjeras ir Mikelonas
Flag of Saint-Pierre and Miquelon
LocationSaint-PierreAndMiquelon
Vietininkas Sen Pjere ir Mikelone
Angliškai Saint Pierre and Miquelon
Vokiškai Saint-Pierre und Miquelon
Prancūziškai Saint-Pierre-et-Miquelon
Rusiškai Сен-Пьер и Микелон

Sen Pjeras ir Mikelonas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Sen Pjere ir Mikelone aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
24
  • 100px|link=Arethusa bulbosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arethusa bulbosa</td><td class="smwtype_str">Arethusa bulbosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
7
  • 100px|link=Alnus viridis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alnus viridis</td><td class="smwtype_str">Alnus viridis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Miksiniai apskritažiomeniai
Miksiniai apskritažiomeniai99
1
  • 100px|link=Myxine glutinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myxine glutinosa</td><td class="smwtype_str">Myxine glutinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
26
  • 100px|link=Alca torda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alca torda</td><td class="smwtype_str">Alca torda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
3
  • 100px|link=Buccinum cyaneum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buccinum cyaneum</td><td class="smwtype_str">Buccinum cyaneum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
5
  • 100px|link=Amblyraja radiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblyraja radiata</td><td class="smwtype_str">Amblyraja radiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
44
  • 100px|link=Ammodytes dubius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammodytes dubius</td><td class="smwtype_str">Ammodytes dubius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
6
  • 100px|link=Balaenoptera acutorostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaenoptera acutorostrata</td><td class="smwtype_str">Balaenoptera acutorostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Sen Pjere ir Mikelone aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Didžioji audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus gravis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
6
  • 100px|link=Balaenoptera acutorostrata
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
11
  • 100px|link=Ammodytes dubius
  • pilnas sąrašas
Gymnosomata
Gymnosomata0
1
  • 100px|link=Clione limacina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clione limacina</td><td class="smwtype_str">Clione limacina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Morus bassanus, Gannets New Zealand, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Morus bassanus</td><td class="smwtype_str">Morus bassanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
1
  • 100px|link=Lophius americanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lophius americanus</td><td class="smwtype_str">Lophius americanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
12
  • 100px|link=Atlantinė menkė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinė menkė</td><td class="smwtype_str">Gadus morhua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myxiniformes
Myxiniformes99
1
  • 100px|link=Myxine glutinosa
Neogastropoda
Neogastropoda0
2
  • 100px|link=Buccinum cyaneum
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes58
1
  • 100px|link=Notacanthus chemnitzii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Notacanthus chemnitzii</td><td class="smwtype_str">Notacanthus chemnitzii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
5
  • 100px|link=Glyptocephalus cynoglossus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Glyptocephalus cynoglossus</td><td class="smwtype_str">Glyptocephalus cynoglossus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
3
  • 100px|link=Amblyraja radiata
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
1
  • 100px|link=Clupea harengus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clupea harengus</td><td class="smwtype_str">Clupea harengus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
8
  • 100px|link=Aspidophoroides monopterygius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aspidophoroides monopterygius</td><td class="smwtype_str">Aspidophoroides monopterygius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
2
  • 100px|link=Centroscyllium fabricii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centroscyllium fabricii</td><td class="smwtype_str">Centroscyllium fabricii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės425
2
  • 100px|link=Argentina silus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argentina silus</td><td class="smwtype_str">Argentina silus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
14
  • 100px|link=Alca torda
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
1
  • 100px|link=Synaphobranchus kaupii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Synaphobranchus kaupii</td><td class="smwtype_str">Synaphobranchus kaupii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
2
  • 100px|link=Chauliodus sloani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chauliodus sloani</td><td class="smwtype_str">Chauliodus sloani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
6
  • 100px|link=Bombycilla cedrorum, 2011-08-16 Rollins Savanna 5, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bombycilla cedrorum</td><td class="smwtype_str">Bombycilla cedrorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Sen Pjere ir Mikelone aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Bulviečiai
Bulviečiai0
1
  • 100px|link=Lycianthes acapulcensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lycianthes acapulcensis</td><td class="smwtype_str">Lycianthes acapulcensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
2
  • 100px|link=Alnus viridis
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
1
  • 100px|link=Kalmia angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kalmia angustifolia</td><td class="smwtype_str">Kalmia angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
10
  • 100px|link=Arethusa bulbosa
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
1
  • 100px|link=Bartonia paniculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bartonia paniculata</td><td class="smwtype_str">Bartonia paniculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Cinnamomum camphora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cinnamomum camphora</td><td class="smwtype_str">Cinnamomum camphora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Streptopus amplexifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Streptopus amplexifolius</td><td class="smwtype_str">Streptopus amplexifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
1
  • 100px|link=Mertensia maritima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mertensia maritima</td><td class="smwtype_str">Mertensia maritima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
11
  • 100px|link=Carex michauxiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carex michauxiana</td><td class="smwtype_str">Carex michauxiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
1
  • 100px|link=Juncus pylaei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus pylaei</td><td class="smwtype_str">Juncus pylaei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.