FANDOM

Sent Lusija
Flag of Saint Lucia
LocationSaintLucia
Vietininkas Sent Lusijoje
Angliškai Saint Lucia
Vokiškai St. Lucia
Prancūziškai Sainte-Lucie
Rusiškai Сент-Люсия

Sent Lusija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Sent Lusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
29
  • 100px|link=Abudefduf taurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf taurus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf taurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
63
  • 100px|link=Aiphanes minima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aiphanes minima</td><td class="smwtype_str">Aiphanes minima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
101
  • 100px|link=Aniba ramageana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aniba ramageana</td><td class="smwtype_str">Aniba ramageana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
136
  • 100px|link=Actitis macularius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actitis macularius</td><td class="smwtype_str">Actitis macularius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
17
  • 100px|link=Bayerotrochus pyramus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bayerotrochus pyramus</td><td class="smwtype_str">Bayerotrochus pyramus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
4
  • 100px|link=Aetobatus narinari
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aetobatus narinari</td><td class="smwtype_str">Aetobatus narinari</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
252
  • 100px|link=Acanthostracion polygonius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthostracion polygonius</td><td class="smwtype_str">Acanthostracion polygonius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
1
  • 100px|link=Megaptera novaeangliae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Megaptera novaeangliae</td><td class="smwtype_str">Megaptera novaeangliae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Sent Lusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
4
  • 100px|link=Allanetta harringtonensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allanetta harringtonensis</td><td class="smwtype_str">Allanetta harringtonensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Geltonsnapė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonsnapė audronaša</td><td class="smwtype_str">Calonectris diomedea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
9
  • 100px|link=Holocentrus adscensionis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Holocentrus adscensionis</td><td class="smwtype_str">Holocentrus adscensionis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Snyderidia canina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Snyderidia canina</td><td class="smwtype_str">Snyderidia canina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
1
  • 100px|link=Bulla striata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulla striata</td><td class="smwtype_str">Bulla striata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
1
  • 100px|link=Megaptera novaeangliae
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Poecilia vivipara
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Poecilia vivipara</td><td class="smwtype_str">Poecilia vivipara</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
146
  • 100px|link=Abudefduf taurus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
15
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Coccyzus americanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccyzus americanus</td><td class="smwtype_str">Coccyzus americanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
12
  • 100px|link=Coccorella atlantica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccorella atlantica</td><td class="smwtype_str">Coccorella atlantica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai112
1
  • 100px|link=Melamphaes polylepis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Melamphaes polylepis</td><td class="smwtype_str">Melamphaes polylepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Fulica caribaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica caribaea</td><td class="smwtype_str">Fulica caribaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
4
  • 100px|link=Arcos macrophthalmus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arcos macrophthalmus</td><td class="smwtype_str">Arcos macrophthalmus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Fregata magnificens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata magnificens</td><td class="smwtype_str">Fregata magnificens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Antilinė zenaida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė zenaida</td><td class="smwtype_str">Zenaida aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
1
  • 100px|link=Carcharhinus leucas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus leucas</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus leucas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
1
  • 100px|link=Antennarius striatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius striatus</td><td class="smwtype_str">Antennarius striatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Podilymbus podiceps, PodilymbusPodiceps 6869, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Podilymbus podiceps</td><td class="smwtype_str">Podilymbus podiceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Caprimulgus rufus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus rufus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus rufus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
1
  • 100px|link=Bregmaceros atlanticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bregmaceros atlanticus</td><td class="smwtype_str">Bregmaceros atlanticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes345
2
  • 100px|link=Agonostomus monticola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agonostomus monticola</td><td class="smwtype_str">Agonostomus monticola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
16
  • 100px|link=Bolinichthys photothorax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bolinichthys photothorax</td><td class="smwtype_str">Bolinichthys photothorax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
10
  • 100px|link=Conus aurantius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus aurantius</td><td class="smwtype_str">Conus aurantius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes58
1
  • 100px|link=Halosaurus guentheri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Halosaurus guentheri</td><td class="smwtype_str">Halosaurus guentheri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Mėlynveidė amazonė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynveidė amazonė</td><td class="smwtype_str">Amazona versicolor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Tyto alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tyto alba</td><td class="smwtype_str">Tyto alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
6
  • 100px|link=Bothus lunatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus lunatus</td><td class="smwtype_str">Bothus lunatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
14
  • 100px|link=Acanthostracion polygonius
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
1
  • 100px|link=Aetobatus narinari
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Erelis žuvininkas, Velo Steve - Osprey (by-sa), Pandion haliaetus -California -two on nest-8, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erelis žuvininkas</td><td class="smwtype_str">Pandion haliaetus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
14
  • 100px|link=Anchoa cayorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anchoa cayorum</td><td class="smwtype_str">Anchoa cayorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
4
  • 100px|link=Dactylopterus volitans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylopterus volitans</td><td class="smwtype_str">Dactylopterus volitans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
1
  • 100px|link=Squalus cubensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Squalus cubensis</td><td class="smwtype_str">Squalus cubensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Synbranchiformes
Synbranchiformes76
1
  • 100px|link=Synbranchus marmoratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Synbranchus marmoratus</td><td class="smwtype_str">Synbranchus marmoratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
10
  • 100px|link=Aulostomus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus maculatus</td><td class="smwtype_str">Aulostomus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
28
  • 100px|link=Actitis macularius
  • pilnas sąrašas
Torpediniformes
Torpediniformes85
1
  • 100px|link=Narcine brasiliensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Narcine brasiliensis</td><td class="smwtype_str">Narcine brasiliensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
21
  • 100px|link=Ahlia egmontis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ahlia egmontis</td><td class="smwtype_str">Ahlia egmontis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
6
  • 100px|link=Hemiramphus brasiliensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hemiramphus brasiliensis</td><td class="smwtype_str">Hemiramphus brasiliensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Antilinė chetura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė chetura</td><td class="smwtype_str">Chaetura martinica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
6
  • 100px|link=Argyropelecus aculeatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus aculeatus</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus aculeatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Ceryle alcyon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceryle alcyon</td><td class="smwtype_str">Ceryle alcyon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
42
  • 100px|link=Bananinis parulidas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bananinis parulidas</td><td class="smwtype_str">Coereba flaveola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Baltaskruostė stačiauodegė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltaskruostė stačiauodegė</td><td class="smwtype_str">Oxyura jamaicensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Sent Lusijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
2
  • 100px|link=Chrysochlamys caribaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysochlamys caribaea</td><td class="smwtype_str">Chrysochlamys caribaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
7
  • 100px|link=Aiphanes minima
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Anthurium palmatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthurium palmatum</td><td class="smwtype_str">Anthurium palmatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
1
  • 100px|link=Dicliptera martinicensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dicliptera martinicensis</td><td class="smwtype_str">Dicliptera martinicensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
2
  • 100px|link=Catopsis floribunda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Catopsis floribunda</td><td class="smwtype_str">Catopsis floribunda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
5
  • 100px|link=Cestrum forsythii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cestrum forsythii</td><td class="smwtype_str">Cestrum forsythii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
6
  • 100px|link=Corchorus aestuans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corchorus aestuans</td><td class="smwtype_str">Corchorus aestuans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
4
  • 100px|link=Boehmeria ramiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boehmeria ramiflora</td><td class="smwtype_str">Boehmeria ramiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
4
  • 100px|link=Cerasus pseudocerasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus pseudocerasus</td><td class="smwtype_str">Cerasus pseudocerasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
26
  • 100px|link=Bletia patula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bletia patula</td><td class="smwtype_str">Bletia patula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
3
  • 100px|link=Curcuma longa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Curcuma longa</td><td class="smwtype_str">Curcuma longa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
1
  • 100px|link=Reseda complicata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Reseda complicata</td><td class="smwtype_str">Reseda complicata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
6
  • 100px|link=Bernardia laurentii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bernardia laurentii</td><td class="smwtype_str">Bernardia laurentii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
2
  • 100px|link=Commelina diffusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina diffusa</td><td class="smwtype_str">Commelina diffusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
6
  • 100px|link=Aniba ramageana
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
1
  • 100px|link=Erythroxylum cumanense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erythroxylum cumanense</td><td class="smwtype_str">Erythroxylum cumanense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
14
  • 100px|link=Clidemia hirta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clidemia hirta</td><td class="smwtype_str">Clidemia hirta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
5
  • 100px|link=Cardiospermum halicacabum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cardiospermum halicacabum</td><td class="smwtype_str">Cardiospermum halicacabum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
5
  • 100px|link=Begonia obliqua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Begonia obliqua</td><td class="smwtype_str">Begonia obliqua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
6
  • 100px|link=Bourreria baccata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bourreria baccata</td><td class="smwtype_str">Bourreria baccata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
1
  • 100px|link=Grevillea brevis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Grevillea brevis</td><td class="smwtype_str">Grevillea brevis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
11
  • 100px|link=Cajanus cajan
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cajanus cajan</td><td class="smwtype_str">Cajanus cajan</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
3
  • 100px|link=Bredemeyera martiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bredemeyera martiana</td><td class="smwtype_str">Bredemeyera martiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
3
  • 100px|link=Clavija mezii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clavija mezii</td><td class="smwtype_str">Clavija mezii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
10
  • 100px|link=Chimarrhis cymosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chimarrhis cymosa</td><td class="smwtype_str">Chimarrhis cymosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Coccoloba ascendens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccoloba ascendens</td><td class="smwtype_str">Coccoloba ascendens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Schoepfia schreberi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schoepfia schreberi</td><td class="smwtype_str">Schoepfia schreberi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Hippocratea volubilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippocratea volubilis</td><td class="smwtype_str">Hippocratea volubilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
22
  • 100px|link=Cenchrus echinatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cenchrus echinatus</td><td class="smwtype_str">Cenchrus echinatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
3
  • 100px|link=Cryptandra multispina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cryptandra multispina</td><td class="smwtype_str">Cryptandra multispina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.