FANDOM

Sent Vinsentas ir Grenadinai
Flag of Saint Vincent and the Grenadines
LocationSaintVincentAndTheGrenadines
Vietininkas Sent Vinsente ir Grenadinuose
Angliškai Saint Vincent and the Grenadines
Vokiškai St. Vincent und die Grenadinen
Prancūziškai Saint-Vincent-et-les Grenadines
Rusiškai Сент-Винсент и Гренадины

Sent Vinsentas ir Grenadinai – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Sent Vinsente ir Grenadinuose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
22
  • 100px|link=Acanthurus bahianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthurus bahianus</td><td class="smwtype_str">Acanthurus bahianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
56
  • 100px|link=Aechmea smithiorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aechmea smithiorum</td><td class="smwtype_str">Aechmea smithiorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
94
  • 100px|link=Acalypha vincentina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha vincentina</td><td class="smwtype_str">Acalypha vincentina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
90
  • 100px|link=Actitis macularius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actitis macularius</td><td class="smwtype_str">Actitis macularius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
49
  • 100px|link=Alvania auberiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alvania auberiana</td><td class="smwtype_str">Alvania auberiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Carcharhinus acronotus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus acronotus</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus acronotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
159
  • 100px|link=Acyrtus artius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acyrtus artius</td><td class="smwtype_str">Acyrtus artius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Sent Vinsente ir Grenadinuose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Atherinomorus stipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus stipes</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus stipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Atogrąžinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atogrąžinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus lherminieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
8
  • 100px|link=Holocentrus adscensionis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Holocentrus adscensionis</td><td class="smwtype_str">Holocentrus adscensionis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Parophidion schmidti
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Parophidion schmidti</td><td class="smwtype_str">Parophidion schmidti</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
5
  • 100px|link=Cerithium algicola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium algicola</td><td class="smwtype_str">Cerithium algicola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
2
  • 100px|link=Bulla mabillei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulla mabillei</td><td class="smwtype_str">Bulla mabillei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Poecilia vivipara
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Poecilia vivipara</td><td class="smwtype_str">Poecilia vivipara</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
112
  • 100px|link=Acanthurus bahianus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Coccyzus americanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccyzus americanus</td><td class="smwtype_str">Coccyzus americanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
2
  • 100px|link=Synodus intermedius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Synodus intermedius</td><td class="smwtype_str">Synodus intermedius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Fulica caribaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica caribaea</td><td class="smwtype_str">Fulica caribaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
3
  • 100px|link=Acyrtus artius
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Fregata magnificens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata magnificens</td><td class="smwtype_str">Fregata magnificens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Antilinė zenaida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė zenaida</td><td class="smwtype_str">Zenaida aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
1
  • 100px|link=Carcharhinus acronotus
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
2
  • 100px|link=Dolopichthys anisacanthus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dolopichthys anisacanthus</td><td class="smwtype_str">Dolopichthys anisacanthus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
2
  • 100px|link=Agonostomus monticola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agonostomus monticola</td><td class="smwtype_str">Agonostomus monticola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
25
  • 100px|link=Columbella mercatoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Columbella mercatoria</td><td class="smwtype_str">Columbella mercatoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Karališkoji amazonė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Karališkoji amazonė</td><td class="smwtype_str">Amazona guildingii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Tyto alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tyto alba</td><td class="smwtype_str">Tyto alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
7
  • 100px|link=Bothus lunatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus lunatus</td><td class="smwtype_str">Bothus lunatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
6
  • 100px|link=Balistes capriscus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balistes capriscus</td><td class="smwtype_str">Balistes capriscus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Erelis žuvininkas, Velo Steve - Osprey (by-sa), Pandion haliaetus -California -two on nest-8, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erelis žuvininkas</td><td class="smwtype_str">Pandion haliaetus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
5
  • 100px|link=Anchoa cayorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anchoa cayorum</td><td class="smwtype_str">Anchoa cayorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
3
  • 100px|link=Dactylopterus volitans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylopterus volitans</td><td class="smwtype_str">Dactylopterus volitans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
3
  • 100px|link=Bryx dunckeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bryx dunckeri</td><td class="smwtype_str">Bryx dunckeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
18
  • 100px|link=Actitis macularius
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
14
  • 100px|link=Ahlia egmontis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ahlia egmontis</td><td class="smwtype_str">Ahlia egmontis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
6
  • 100px|link=Cheilopogon exsiliens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon exsiliens</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon exsiliens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Antilinė chetura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė chetura</td><td class="smwtype_str">Chaetura martinica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
5
  • 100px|link=Chauliodus sloani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chauliodus sloani</td><td class="smwtype_str">Chauliodus sloani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Ceryle alcyon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceryle alcyon</td><td class="smwtype_str">Ceryle alcyon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
30
  • 100px|link=Bananinis parulidas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bananinis parulidas</td><td class="smwtype_str">Coereba flaveola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Raudonsnapė medžąsė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Raudonsnapė medžąsė</td><td class="smwtype_str">Dendrocygna autumnalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Sent Vinsente ir Grenadinuose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aroniečiai
Aroniečiai0
5
  • 100px|link=Anthurium cordatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthurium cordatum</td><td class="smwtype_str">Anthurium cordatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
3
  • 100px|link=Clibadium erosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clibadium erosum</td><td class="smwtype_str">Clibadium erosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
7
  • 100px|link=Amphitecna latifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amphitecna latifolia</td><td class="smwtype_str">Amphitecna latifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
3
  • 100px|link=Aechmea smithiorum
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
11
  • 100px|link=Ipomoea batatas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ipomoea batatas</td><td class="smwtype_str">Ipomoea batatas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cyclanthales
Cyclanthales0
1
  • 100px|link=Cyclanthus bipartitus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyclanthus bipartitus</td><td class="smwtype_str">Cyclanthus bipartitus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
4
  • 100px|link=Gossypium hirsutum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gossypium hirsutum</td><td class="smwtype_str">Gossypium hirsutum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Dorstenia contrajerva
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dorstenia contrajerva</td><td class="smwtype_str">Dorstenia contrajerva</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
3
  • 100px|link=Chrysophyllum argenteum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysophyllum argenteum</td><td class="smwtype_str">Chrysophyllum argenteum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
2
  • 100px|link=Cerasus pseudocerasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus pseudocerasus</td><td class="smwtype_str">Cerasus pseudocerasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
26
  • 100px|link=Brassavola cucullata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brassavola cucullata</td><td class="smwtype_str">Brassavola cucullata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Enicostema verticillatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Enicostema verticillatum</td><td class="smwtype_str">Enicostema verticillatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
3
  • 100px|link=Alternanthera olivacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alternanthera olivacea</td><td class="smwtype_str">Alternanthera olivacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
3
  • 100px|link=Costus scaber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Costus scaber</td><td class="smwtype_str">Costus scaber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
4
  • 100px|link=Acalypha vincentina
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
5
  • 100px|link=Aniba bracteata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aniba bracteata</td><td class="smwtype_str">Aniba bracteata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lecythidales
Lecythidales0
1
  • 100px|link=Couroupita guianensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Couroupita guianensis</td><td class="smwtype_str">Couroupita guianensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
1
  • 100px|link=Smilax guianensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Smilax guianensis</td><td class="smwtype_str">Smilax guianensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
2
  • 100px|link=Rollinia mucosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rollinia mucosa</td><td class="smwtype_str">Rollinia mucosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
8
  • 100px|link=Clidemia hirta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clidemia hirta</td><td class="smwtype_str">Clidemia hirta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
3
  • 100px|link=Guarea macrophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guarea macrophylla</td><td class="smwtype_str">Guarea macrophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
6
  • 100px|link=Begonia pendula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Begonia pendula</td><td class="smwtype_str">Begonia pendula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
4
  • 100px|link=Bourreria cumanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bourreria cumanensis</td><td class="smwtype_str">Bourreria cumanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
4
  • 100px|link=Peperomia diaphanoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Peperomia diaphanoides</td><td class="smwtype_str">Peperomia diaphanoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
8
  • 100px|link=Albizia niopoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albizia niopoides</td><td class="smwtype_str">Albizia niopoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
3
  • 100px|link=Malpighia coccigera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Malpighia coccigera</td><td class="smwtype_str">Malpighia coccigera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
5
  • 100px|link=Galium praemontanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Galium praemontanum</td><td class="smwtype_str">Galium praemontanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
1
  • 100px|link=Coccoloba ascendens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccoloba ascendens</td><td class="smwtype_str">Coccoloba ascendens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Ilex dioica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilex dioica</td><td class="smwtype_str">Ilex dioica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
17
  • 100px|link=Cyperus jeminicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyperus jeminicus</td><td class="smwtype_str">Cyperus jeminicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
1
  • 100px|link=Meliosma herbertii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Meliosma herbertii</td><td class="smwtype_str">Meliosma herbertii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Cissus verticillata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cissus verticillata</td><td class="smwtype_str">Cissus verticillata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.