FANDOM

Serbija
Flag of Serbia
LocationSerbia
Vietininkas Serbijoje
Angliškai Serbia
Vokiškai Serbien
Prancūziškai Serbie
Rusiškai Сербия

Serbija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Serbijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
1
  • 100px|link=Europonis vilkešeris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europonis vilkešeris</td><td class="smwtype_str">Dicentrarchus labrax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai0
49
  • 100px|link=Aegilops biuncialis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops biuncialis</td><td class="smwtype_str">Aegilops biuncialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
143
  • 100px|link=Achillea coarctata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea coarctata</td><td class="smwtype_str">Achillea coarctata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
142
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus scirpaceus</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus scirpaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
1
  • 100px|link=Viviparus viviparus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Viviparus viviparus</td><td class="smwtype_str">Viviparus viviparus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
2
  • 100px|link=Cottus gobio
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cottus gobio</td><td class="smwtype_str">Cottus gobio</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Serbijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Viviparus viviparus
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
1
  • 100px|link=Europonis vilkešeris
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastoji gegutė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji gegutė</td><td class="smwtype_str">Cuculus canorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Didysis margasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis margasis genys</td><td class="smwtype_str">Dendrocopos major</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Crex crex
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crex crex</td><td class="smwtype_str">Crex crex</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Paprastasis keršulis, Houtduif kop 11-01 Schier, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis keršulis</td><td class="smwtype_str">Columba palumbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Ausuotasis kragas, Podiceps cristatus 1 (Lukasz Lukasik), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ausuotasis kragas</td><td class="smwtype_str">Podiceps cristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus europaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus europaeus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus europaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
15
  • 100px|link=Egiptinis maitgrifis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Egiptinis maitgrifis</td><td class="smwtype_str">Neophron percnopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
2
  • 100px|link=Cottus gobio
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Baltasparnė žuvėdra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasparnė žuvėdra</td><td class="smwtype_str">Chlidonias leucopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Medžiojamasis fazanas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Medžiojamasis fazanas</td><td class="smwtype_str">Phasianus colchicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Juodasis čiurlys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodasis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus apus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
73
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Didysis dančiasnapis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis dančiasnapis</td><td class="smwtype_str">Mergus merganser</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Serbijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
2
  • 100px|link=Corydalis caucasica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corydalis caucasica</td><td class="smwtype_str">Corydalis caucasica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
1
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Balinis ajeras, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinis ajeras</td><td class="smwtype_str">Acorus calamus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
15
  • 100px|link=Achillea coarctata
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
3
  • 100px|link=Euphrasia illyrica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphrasia illyrica</td><td class="smwtype_str">Euphrasia illyrica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
6
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
3
  • 100px|link=Elatostema acutitepalum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Elatostema acutitepalum</td><td class="smwtype_str">Elatostema acutitepalum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
1
  • 100px|link=Potamogeton trichoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton trichoides</td><td class="smwtype_str">Potamogeton trichoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
2
  • 100px|link=Manilkara sideroxylon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Manilkara sideroxylon</td><td class="smwtype_str">Manilkara sideroxylon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
2
  • 100px|link=Vaccinium myrtillus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vaccinium myrtillus</td><td class="smwtype_str">Vaccinium myrtillus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
15
  • 100px|link=Crataegus flabellata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crataegus flabellata</td><td class="smwtype_str">Crataegus flabellata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
1
  • 100px|link=Dactylorhiza romana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylorhiza romana</td><td class="smwtype_str">Dactylorhiza romana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Gentiana asclepiadea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gentiana asclepiadea</td><td class="smwtype_str">Gentiana asclepiadea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Salix alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix alba</td><td class="smwtype_str">Salix alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
4
  • 100px|link=Cerastium neoscardicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerastium neoscardicum</td><td class="smwtype_str">Cerastium neoscardicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
16
  • 100px|link=Aethionema saxatile
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aethionema saxatile</td><td class="smwtype_str">Aethionema saxatile</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
1
  • 100px|link=Ricinus communis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ricinus communis</td><td class="smwtype_str">Ricinus communis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
1
  • 100px|link=Aristolochia rotunda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia rotunda</td><td class="smwtype_str">Aristolochia rotunda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
5
  • 100px|link=Pterocephalus papposus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pterocephalus papposus</td><td class="smwtype_str">Pterocephalus papposus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
3
  • 100px|link=Campanula patula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula patula</td><td class="smwtype_str">Campanula patula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
6
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
3
  • 100px|link=Alectryon celebicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alectryon celebicus</td><td class="smwtype_str">Alectryon celebicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
3
  • 100px|link=Citrullus lanatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus lanatus</td><td class="smwtype_str">Citrullus lanatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
9
  • 100px|link=Asperugo procumbens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asperugo procumbens</td><td class="smwtype_str">Asperugo procumbens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
1
  • 100px|link=Dryandra anatona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryandra anatona</td><td class="smwtype_str">Dryandra anatona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
19
  • 100px|link=Astragalus hypogaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astragalus hypogaeus</td><td class="smwtype_str">Astragalus hypogaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
2
  • 100px|link=Discocalyx xiphophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Discocalyx xiphophylla</td><td class="smwtype_str">Discocalyx xiphophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
5
  • 100px|link=Schradera costaricensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schradera costaricensis</td><td class="smwtype_str">Schradera costaricensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
5
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
3
  • 100px|link=Caucalis platycarpos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caucalis platycarpos</td><td class="smwtype_str">Caucalis platycarpos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Geranium asphodeloides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium asphodeloides</td><td class="smwtype_str">Geranium asphodeloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
39
  • 100px|link=Aegilops biuncialis
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
10
  • 100px|link=Aconitum burnatii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum burnatii</td><td class="smwtype_str">Aconitum burnatii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
1
  • 100px|link=Typha latifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Typha latifolia</td><td class="smwtype_str">Typha latifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.